Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Wto 14:28, 27 Lis 2007 Temat postu: KODY DO GWW DEMO |
|
|
Jeśli pobrałeś demo gww to wiedz, że w nagrode otrzymujesz kody na jaciekawsze przedmioty Gothic Wielka Wojna
b marvin b ============= aktywacja konsoli kodów
Insert = byotrzymać przdmiot należy to wpisać przed każdym hasłem skrut" i "
Hasła
>>>WALKA<<<
MALEKBLADE - Pradawny miecz Imhotepa
Xar_addanos - Berło Adanosa
Xar_addanos_innos_beliar_1h_01 - Pradana Potęga
Xar_addanos_innos_beliar_1h_01_kompletny - Wybraniec
Xar_addanos_innos_beliar_1h_02_kompletny - Miecz Chaosu
Xar_addanos_innos_beliar_1h_02_kompletny1 - Miecz Chaosu -słaby
ITBE_ADDON_KDF_01 - Szarfa Ognia
Xar_pas - Smoczy Pas
URIZIELSCROLL - Fala Śmierci
>>RESZTA<<
Xar_przedmiot_beczka - Beczka wina << dobre na kaca
MOD_SUMMONDEMONJOINT - Demoniczne Bagienne Ziele << dobre na antypalaczy
Xarstrzala - Ognista Strzała << dobre by zrobić żywe zapałki
>>KOSTURY<<
ItRw_Staf_4 - Ogon Smoka
ItRw_Staf_3 - Duża Laska Maga
ItRw_Staf_2 - Większa Laska Maga
ItRw_Staf_1 - Mała Laska Maga
wymienone ithemy pokazują 3% całokrztałtu GWW
Post został pochwalony 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Tizgar
Administrator
Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:56, 15 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Opcja druga mozna wyciagna z moda scrypty i otworzyc notatnikiem plik i wyczytac cale kody, ja juz wiekszosc znam bo poprawione demko tez przeszlem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dekster17
Nowy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:32, 16 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Nie sądzę, że się da, ponieważ skrypty w modzie są skompilowane (tak to się pisze) i nic nie da się z nich wyczytać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Matix
TDM
Dołączył: 22 Paź 2007
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:36, 16 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Oj uwierz, że się da
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Nie 13:11, 16 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
otwierając plik łamiecie Prawa TDM Umowe licencjalna widze ze Panowie cni czytali dopuki nie wyjdzie pełna wersja obowiazuje zakaz otwierania plików GWW oraz zakaz otwierana i uzywania plików wykonanych przez "VAN" chyba ze chcecie mieć problemy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 13:48, 17 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Ostre prawa ale jezeli chce zdobyc kody to moge tak chyba ze xardas sam podasz wszystkie kody z moda chociaz to sporo roboty
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Pon 15:35, 17 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Nie podam wiecej kodów a otwierając moda łamiesz prawa autorskie wiec nie wiem czy ci sie to opłaci równie dobże mozesz te kody wygenerować sam podczas gry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tizgar
Administrator
Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:57, 17 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
ja wiem jak kody wygenerowac ale i tak lamiac prawa to ten kto umie (ja nie zabardzo jeszcze se moda zepsuje) to i tak otworzy i nie bedzie wiadomo czy zlamal czy nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Wto 15:09, 18 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
jest pewna blokada dla otwierajacch system gww co tam najwyżej sobie zepsuja zapisane sejwy lub zablokują moda jak generuja kodami nie ma takich efektów a w pełnej wersji gww uzycie kodow bedie znaczyc wyaczenie gry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tizgar
Administrator
Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:10, 18 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
juz teraz uzywania kodow powoduje bledy typu system volue cos tam dalej albo po prostu zwis gry wiec i tak sie spisales chociaz nieraz bled gry jest sam od siebie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sierak
Nowy
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Sob 13:37, 08 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Nie ma żadnych waypoint'ów, bo nie mogę się dostać do kowala przez tą głupią mgłę !!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Sob 16:09, 08 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
czegaj ciepliwie na patch
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
FantomaS
Nowy
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radzymin
|
Wysłany: Wto 12:25, 25 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Hej Xardas a mógłbyś podać cheat na spisę?
Z góry thx.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łosiu
TDM
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: :P
|
Wysłany: Wto 12:32, 25 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Byś się zmęczył trochę FantomaS, można ją zdobyć spokojnie bez cheatów i nie trzeba czekać na odpowiedź.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sierak
Nowy
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Wto 13:33, 25 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
No właśnie. Najlepiej pobić tego strażnika w OG, co tam na samym dole w ciężkiej zbroi siedzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łosiu
TDM
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: :P
|
Wysłany: Wto 13:41, 25 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
O tym właśnie mówię. Pobić strażnika który sam stoi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
FantomaS
Nowy
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radzymin
|
Wysłany: Wto 13:49, 25 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
hehe ja pobiłem jednego z tych gości na kamieniach ^^(tam na lewo od noclegowni, czy jakoś tak....)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez FantomaS dnia Wto 13:50, 25 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sierak
Nowy
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Wto 13:51, 25 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
I wziąłeś spisę? Jedyne co mi się podoba w stylu walki spisą to dobijanie. Takie szybkie, że można to robić nawet podczas walki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
FantomaS
Nowy
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radzymin
|
Wysłany: Wto 13:54, 25 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
No fajnie się walczy spisą i fajnie że odbija wroga
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sierak
Nowy
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Wto 14:06, 25 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Spisa i kilof są takie same. Różnią się jedynie dobijaniem. I atak z lewej wygląda jak pierwszy cios z comba, a z prawej drugi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Wto 17:05, 25 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
spisa i kilf są zupełnie inne Spisyy odrzucają i uniemożliwiają podejście każdy cios spisy to albo atak w bok lub dźgnięcie atak spisty do przodu to tylko jedna kombinadja ( jeden atak )
kilofy zas mają ataki bardzo mocne ale zamach jest dłuższy atak to przodu u kilofa to ( 3 uderzenia ) kilofy zadaa nietypowy atak nie ma obrony na ten atak dlatego opłaca się walić tą bronią
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sierak
Nowy
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Wto 17:30, 25 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Ciekawe! U mnie jest zupełnie inaczej. Atak do przodu oboma wygląda jak w g2 dwuręczną na poziomie zielonym. Atak z lewej to pierwszy cios z comba, a z prawej drugi. Chyba mam zepsute kompy, bo na obu wygląda to tak samo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łosiu
TDM
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: :P
|
Wysłany: Wto 21:08, 25 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Huh? Nie kojaże tych twoich ciosów. Ja kilofem mam do przodu taki cios od góry, boki to ciosy od boków, jeden szybki, drugi wolny. Spisą jeszcze nie kombinowałem, więc nie powiem jak dokładnie wygląda walka spisą u mnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sierak
Nowy
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Wto 21:14, 25 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] - dowód na spisę. A kilof to u mnie zazwyczaj jest tak, jak ze spisą na filmiku, ale czasami (tak właściwie to 2 na 20 razy) działa zwyczajnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Czw 12:33, 27 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
plik ma 89 mb nikt nir będzie go pobierać istnieje coś takiego jak kompresja w movie markerze co do tego co piszesz zdejmij broń i załurz i działa normalnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
XXX
Gość
|
Wysłany: Śro 16:56, 16 Kwi 2008 Temat postu: XXX |
|
|
Xardas17 napisał: |
jest pewna blokada dla otwierajacch system gww co tam najwyżej sobie zepsuja zapisane sejwy lub zablokują moda jak generuja kodami nie ma takich efektów a w pełnej wersji gww uzycie kodow bedie znaczyc wyaczenie gry |
Wiesz , dla niektórych może być trudno bez kodów , wieć powinieneś je zostawić :/ .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sierak
Nowy
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Śro 18:19, 16 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Ale kody to cheaterstwo! 95% moich kolegów z klasy to cheaterzy i tylko 5% (w tym ja) byli cheaterzy. Wiesz jak mnie wkórzają takie typy, co cały czas dzwonią i pytają jak coś przejść, bo przez cheatowanie coż im się w grze sp%@#^&$?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łosiu
TDM
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: :P
|
Wysłany: Śro 20:30, 16 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Ja uważam, że ,nie ma po co dawać cheatów. Psują tylko zabawę, niech oszuści poczują co to jest prawdziwa gra. A tak nie mają nawet 90% zabawy, potem mówią coś w stylu "ale cienki jest ten Gothic... Ludzie jak można w to grać!!!". Trzeba zastosować terapię szokową.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hrabia Darkula
Nowy
Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:58, 16 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
A nie można zrobić coś takiego że kody dostępne są po przejściu gry? Bo (choć sam nie używam) to niektóre cheaty są ciekawe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Śro 21:52, 16 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
to cie pociesze
będą dostępne
ale kody na wyłaczenie konsoli sprawdzającej siłe zrecznosc itd poprostu używanie kodównic nie da
jesli sie ich nie wyłaćzy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łosiu
TDM
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: :P
|
Wysłany: Śro 22:29, 16 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Ale mnie teraz wpadł pomysł: może by zrobić tak, że poszczególne cheaty można znaleźć w zwojach, zaszyfrowane na ścianie albo ukryte w jaskini, ten kto je odkryje niech je ma.
Chodzi o to, by było napisane np. "urizielrune" i trzeba się domyśleć, że chodzi o kod "insert urizielrune". Takie zabiegi często się sprawdzają, podnoszą satysfakcję z gry i namawiają do przeglądania każdego kąta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hrabia Darkula
Nowy
Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:29, 16 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Mnie nie pocieszaj, ja na kodach nie gram, ale chodzi mi o to że np. granie Gomezem, czy inne urozmaicenia są całkiem interesujące. (nie gram na kodach bo jak zaczynałem to nie wiedziałem co to są kody i nie odkryłem ich 'dobrodziejstw' tak jak niektórzy teraz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Śro 22:44, 16 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
hmm przemysle to
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maximus
TDM
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 14:40, 17 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Phi. Tylko cieniaki grają z cheatami. Ja przyznam się, że używam czasami kody, ale tylko po to by wkliknąc F8, bo nagle wyskoczy jakiś potwór i nie mam szans. Ale tylko po to żeby się odrodzić, a po chwili i tak wklikam "42".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Czw 14:45, 17 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Maximus napisał: |
Phi. Tylko cieniaki grają z cheatami. Ja przyznam się, że używam czasami kody, ale tylko po to by wkliknąc F8, bo nagle wyskoczy jakiś potwór i nie mam szans. Ale tylko po to żeby się odrodzić, a po chwili i tak wklikam "42". |
jakie 42 ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sierak
Nowy
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Czw 15:38, 17 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
42 to kod na wyłączenie wszystkich kodów. A co do propozycji Łosia to powiem, że się zgadzam, ale stare funkcje marvina dają kary. Kilka pomysłów na zdobywanie cheatów:
1. Jakiś zwój ma texturę z drobniutkim napisem komendy
2. Niektóre dialogi są skonstruowane tak, że gdyby patrzeć tylko na pierwsze litery wyrazów można zobaczyć całą komendę
3. na suficie jakiejś jaskini jest umieszczony kod (raczej żaden gracz nie patrzy w górę, co nie?)
4. idąc tunelem pierwsze litery nazw itemów, które po kolei znajdujemy tworzą cheat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Czw 15:40, 17 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
kody beda aktywne ale nie dodamy sobie siły i atrybutów
to zablokuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pytka
Nowy
Dołączył: 28 Kwi 2008
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Pon 22:20, 28 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
tak wogole może mi ktoś powiedzieć po co ludzie robią kody do gier?
przecież to zabiera całą radość z gry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Pon 22:33, 28 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
lol by umozliwic jej przejscie D
ale ja takie kody poblokuje D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sierak
Nowy
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Wto 12:51, 29 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Kody są dla testerów, aby mogli przetestować co chcą omijając inne rzeczy. Mogą się też przydać cheaterom Niektórzy też korzystają z nich aby robić filmiki/screeny/komiksy, lub po prostu bawiąc się (nie mylić z: grając).
PS
A co ze sposobem odkrywania kodów??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Wto 13:47, 29 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
sierak jest to tak jak chcieiście
spotkacie je na codzień w grze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sierak
Nowy
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Wto 14:04, 29 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
To podam jeszcze kilka sposobów:
1. kiedy jakaś broń się zniszczy pojawi się u góry kod na inną, słabszą
2. jak pokonamy jakiegoś dobrego potwora na 40 lvl, i go splądrujemy znajdziemy list od MG z napisanym kodem na wstawienie tejże bestii
3. możemy wygrać kod od NPC za wykonanie dla niego questu w jakiś inny sposób, na który trudno wpaść
4. mówi nam je bard po wykonaniu dla niego questów polegających na myśleniu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Wto 14:45, 29 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
żadan z tych opcji nie zawidnieje heh poprostu mi to nie odpowiada
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sierak
Nowy
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Wto 18:39, 29 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Ale moje poprzednie propozycje będą??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Wto 19:07, 29 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
tamte powiem ci ze nawet mi przypadly do gustu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
martin-95
Nowy
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Czw 18:39, 15 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
to fajnie będzie tylko nie wiem czy to wam poduższy czas robienia gothic wielka wojna ale może być
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Czw 18:57, 15 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
przedłużyć może tylko drastyczna zmian fabuły
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sierak
Nowy
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Pią 11:04, 16 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
A które kody będą zablokowane? Moim zdaniem najlepiej, gdyby nie było wszytskich, oprócz Marvina, a w Marvinie działały tylko nowe komendy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Pią 11:39, 16 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
to jest technicznie nie wykonalne
Nie bede łamć kodu źrudłowego gry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maximus
TDM
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 11:46, 16 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Zero kodów. Chociaż szkoda, bo czasami jak się gra zwiesi, to wtedy tylko F8 pomaga, albo jak się dawno nie zapisywało i nagle jakiś cieniostwór, to też F8 przydatne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|