Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
radixxx14
Nowy
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:40, 29 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Ich auch
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
adamo
Nowy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecino i okolice
|
Wysłany: Czw 20:00, 29 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Ten system nie spełnia wymogów wynikających z precyzyjnych założeń ale... już się z tym pogodziłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
radixxx14
Nowy
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 8:55, 30 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Adamo no to co by trzeba było zmienić w tym systemie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adamo
Nowy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecino i okolice
|
Wysłany: Pią 9:18, 30 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Już o tym pisałem.
Ale trudno byłoby zmienić ten system na taki, żeby spełniał początkowe założenia. Zręczność miała wpływać na szansę na trafienie ale w tym systemie jest to akurat losowe... no trudno. Nie lubię zmiany zasad w czasie gry ale już się z tym pogodziłem, może mi się przyda zręczność do czegoś innego... Z założenia miała być przydatna także przy walce bronią jednoręczną jak i w magii, walce łukiem i każdą inną bronią a z tego co widzę tak nie jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
radixxx14
Nowy
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 9:23, 30 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Aha przecież nie jest tak źle ( mi się osobiście te walki bardzo podobają, tylko za długo trwają )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adamo
Nowy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecino i okolice
|
Wysłany: Pią 14:01, 30 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Lepszego systemu walki bym pewnie nie wymyślił... dobrze, że jest zależny w dużej mierze od szczęścia ale jednak zręczności nie da się w nim wziąć pod uwagę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiano
Nowy
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 676
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z daleka
|
Wysłany: Pią 14:08, 30 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Ja myślę żeby było tak że jak chce się dobiec do strzelca i zabić go potrzeba 2 tury w końcu to jest walka z dystansu wiec sie nie rzuci z mieczem i trafi odrazu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maximus
TDM
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 14:17, 30 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
System będzie cały czas ulepszany. To narazie czekamy na decyzję Łosia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pytka
Nowy
Dołączył: 28 Kwi 2008
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Pią 14:32, 30 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
ja tez ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łosiu
TDM
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: :P
|
Wysłany: Sob 3:07, 31 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Piszcie na SB, jeśli macie mi coś do powiedzenia, bo nie zaglądam zazwyczaj do tego tematu. Walki będą w normalnej przygodzie, ale prowadzone będą w osobnym, zakładanym zawsze przeze mnie, temacie, jak na mnie, to już mogą się odbywać, bo chyba już się przyzwyczailiście, nie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maximus
TDM
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 10:56, 31 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Ale kto będzie tym Mistrzem Walki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
radixxx14
Nowy
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:08, 31 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
już nie mogę się doczekać tej walki ,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łosiu
TDM
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: :P
|
Wysłany: Nie 2:50, 01 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Ja Mistrzem Walki nie zostanę, bo się nic nie znam na tym systemie, ale możecie robić jakieś dyżury, czy coś takiego, ew. jeden z misji wody pilnuje walk misji ognia i na odwrót.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maximus
TDM
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 12:28, 01 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Okay. Ja mogę pilnować misji wody. Ew. możemy zrobić w tern sposób, że misji ognia też będe pilnować, ale numerki za mnie wybierze kto inny. To dobry pomysł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adamo
Nowy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecino i okolice
|
Wysłany: Nie 14:46, 01 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
A ja mam taką propozycję dotyczącą systemu aby osoby strzelające (używające magii lub łuku) miały przez 1 turę ochronę tzn.:
Przeciwnik chce tę osobę zaatakować to musi do niej podejść (w końcu ta osoba atakuje z dystansu), co zajmuje 1 turę (w kolejnych turach już jest koło niej więc atak zajmuje 1 turę).
To by sprawiało, że ktoś kto ma więcej HP i walczy mieczem mógłby odwracać uwagę przeciwnika, a osoba atakująca z dystansu mogłaby spokojnie strzelać (nie potrzebuje wtedy dużo HP, więc może szkolić postać w ten sposób żeby zadawać większe obrażenia).
Dodatkowo byłaby wtedy opłacalna walka dwoma rodzajami broni:
pierwszą turę łukiem, a potem mieczem (jeżeli lepiej walczy się mieczem)
To by dawało sens posiadaniu i siły i zręczności.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez adamo dnia Nie 14:56, 01 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maximus
TDM
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 14:58, 01 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Jestem za. No, to kto chciałby wybierać za mnie numerki ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Althar
TDM
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 15:03, 01 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
A może zrobić jakiś program, który bedize wybierał numerki czy coś ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adamo
Nowy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecino i okolice
|
Wysłany: Nie 15:06, 01 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Numerki powinny być losowane, a nie wybierane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maximus
TDM
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 15:10, 01 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Wy mnie nie rozumiecie. To jest jak w totolotku. Gracze wybierają numery, a MW daje swoje. Ci gracze co trafią mają szczęście i podwyższone, albo obniżone HP. 1 trafienie - 50% obrażeń. 2 trafienia - 100%. 3 - 150%. 4 - 200% obrażeń. A ja się pytam, kto by mi wybierał jako graczowi, jeżeli byłbym MW. Wy nic nie losujecie, wy podajecie sami. To ja losuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łosiu
TDM
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: :P
|
Wysłany: Pon 2:58, 02 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Jak będziecie chcieli machinę losującą, to sugeruję zwrócenie się do szanownego mistrza gry i poproszenie go, by przekazał wam jakiś prosty program do losowania cyferek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maximus
TDM
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 15:56, 02 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
To ja się zgłaszam, mistrzu. Prześlesz mi???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pytka
Nowy
Dołączył: 28 Kwi 2008
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Pon 16:50, 02 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Proszę bardzo
Program do losowania .
Kod: |
http://rapidshare.com/files/134767850/Losuj.rar.html |
Wystarczy dodać numerki od 1 do 12 i kliknąć losuj
Program zajmuje aż 3kb
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maximus
TDM
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 19:19, 02 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Ech. Aż 3 kb!!?? Nie mogłeś tego bardziej z zipować!!?? 2 H będzie to mi się ściągało ;/.
A tak na serio to dzięki .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łosiu
TDM
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: :P
|
Wysłany: Wto 0:58, 03 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Czyli nie muszę pisać programu
Nie wiem co to za program (teoretycznie nie mam limitów, ale po pobraniu takiego pliku by mi zablokowali łącze ze względu o podejrzenia o piractwo na dużą skalę ), ale się nada. Chciałem zrobić program, który od razu po włączeniu losuje liczby z przedziału bez klikania, ale za to mam więcej czasu na granie A mam go ostatnio mało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maximus
TDM
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 14:19, 03 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
OK. To temat zamykam, bo walka się skończyła, a spamu się narobiło w tym temacie, że ho ho . To teraz możemy przeprowadzać już normalne walki (te walki były tylko próbne, w normalnych potwory nie będą tak chybiały jak teraz . Czasami może tak być, czasami, ze wogule nie trafiają, bo są pijane [], ale czasami będą miały dobrą passę ;P).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|