Forum Forum o modzie Gothic Wielka Wojna
Cała Prawda o Gothic Wielka Wojna bez tajemnic
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

System ŁoMaxa - 2 walka
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o modzie Gothic Wielka Wojna Strona Główna -> Gra
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
radixxx14
Nowy
Nowy



Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:40, 29 Sty 2009    Temat postu:

Ich auch Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamo
Nowy
Nowy



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecino i okolice

PostWysłany: Czw 20:00, 29 Sty 2009    Temat postu:

Ten system nie spełnia wymogów wynikających z precyzyjnych założeń ale... już się z tym pogodziłem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
radixxx14
Nowy
Nowy



Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 8:55, 30 Sty 2009    Temat postu:

Adamo no to co by trzeba było zmienić w tym systemie ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamo
Nowy
Nowy



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecino i okolice

PostWysłany: Pią 9:18, 30 Sty 2009    Temat postu:

Już o tym pisałem.
Ale trudno byłoby zmienić ten system na taki, żeby spełniał początkowe założenia. Zręczność miała wpływać na szansę na trafienie ale w tym systemie jest to akurat losowe... no trudno. Nie lubię zmiany zasad w czasie gry ale już się z tym pogodziłem, może mi się przyda zręczność do czegoś innego... Z założenia miała być przydatna także przy walce bronią jednoręczną jak i w magii, walce łukiem i każdą inną bronią a z tego co widzę tak nie jest.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
radixxx14
Nowy
Nowy



Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 9:23, 30 Sty 2009    Temat postu:

Aha Very Happy przecież nie jest tak źle ( mi się osobiście te walki bardzo podobają, tylko za długo trwają )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamo
Nowy
Nowy



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecino i okolice

PostWysłany: Pią 14:01, 30 Sty 2009    Temat postu:

Lepszego systemu walki bym pewnie nie wymyślił... dobrze, że jest zależny w dużej mierze od szczęścia ale jednak zręczności nie da się w nim wziąć pod uwagę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiano
Nowy
Nowy



Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 676
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z daleka

PostWysłany: Pią 14:08, 30 Sty 2009    Temat postu:

Ja myślę żeby było tak że jak chce się dobiec do strzelca i zabić go potrzeba 2 tury w końcu to jest walka z dystansu wiec sie nie rzuci z mieczem i trafi odrazu...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maximus
TDM
TDM



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 14:17, 30 Sty 2009    Temat postu:

System będzie cały czas ulepszany. To narazie czekamy na decyzję Łosia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pytka
Nowy
Nowy



Dołączył: 28 Kwi 2008
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pią 14:32, 30 Sty 2009    Temat postu:

ja tez ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łosiu
TDM
TDM



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: :P

PostWysłany: Sob 3:07, 31 Sty 2009    Temat postu:

Piszcie na SB, jeśli macie mi coś do powiedzenia, bo nie zaglądam zazwyczaj do tego tematu. Walki będą w normalnej przygodzie, ale prowadzone będą w osobnym, zakładanym zawsze przeze mnie, temacie, jak na mnie, to już mogą się odbywać, bo chyba już się przyzwyczailiście, nie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maximus
TDM
TDM



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 10:56, 31 Sty 2009    Temat postu:

Ale kto będzie tym Mistrzem Walki?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
radixxx14
Nowy
Nowy



Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:08, 31 Sty 2009    Temat postu:

już nie mogę się doczekać tej walki xD,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łosiu
TDM
TDM



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: :P

PostWysłany: Nie 2:50, 01 Lut 2009    Temat postu:

Ja Mistrzem Walki nie zostanę, bo się nic nie znam na tym systemie, ale możecie robić jakieś dyżury, czy coś takiego, ew. jeden z misji wody pilnuje walk misji ognia i na odwrót.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maximus
TDM
TDM



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 12:28, 01 Lut 2009    Temat postu:

Okay. Ja mogę pilnować misji wody. Ew. możemy zrobić w tern sposób, że misji ognia też będe pilnować, ale numerki za mnie wybierze kto inny. To dobry pomysł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamo
Nowy
Nowy



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecino i okolice

PostWysłany: Nie 14:46, 01 Lut 2009    Temat postu:

A ja mam taką propozycję dotyczącą systemu aby osoby strzelające (używające magii lub łuku) miały przez 1 turę ochronę tzn.:
Przeciwnik chce tę osobę zaatakować to musi do niej podejść (w końcu ta osoba atakuje z dystansu), co zajmuje 1 turę (w kolejnych turach już jest koło niej więc atak zajmuje 1 turę).
To by sprawiało, że ktoś kto ma więcej HP i walczy mieczem mógłby odwracać uwagę przeciwnika, a osoba atakująca z dystansu mogłaby spokojnie strzelać (nie potrzebuje wtedy dużo HP, więc może szkolić postać w ten sposób żeby zadawać większe obrażenia).

Dodatkowo byłaby wtedy opłacalna walka dwoma rodzajami broni:
pierwszą turę łukiem, a potem mieczem (jeżeli lepiej walczy się mieczem)
To by dawało sens posiadaniu i siły i zręczności.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adamo dnia Nie 14:56, 01 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maximus
TDM
TDM



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 14:58, 01 Lut 2009    Temat postu:

Jestem za. No, to kto chciałby wybierać za mnie numerki Razz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Althar
TDM
TDM



Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 15:03, 01 Lut 2009    Temat postu:

A może zrobić jakiś program, który bedize wybierał numerki czy coś ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamo
Nowy
Nowy



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecino i okolice

PostWysłany: Nie 15:06, 01 Lut 2009    Temat postu:

Numerki powinny być losowane, a nie wybierane.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maximus
TDM
TDM



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 15:10, 01 Lut 2009    Temat postu:

Wy mnie nie rozumiecie. To jest jak w totolotku. Gracze wybierają numery, a MW daje swoje. Ci gracze co trafią mają szczęście i podwyższone, albo obniżone HP. 1 trafienie - 50% obrażeń. 2 trafienia - 100%. 3 - 150%. 4 - 200% obrażeń. A ja się pytam, kto by mi wybierał jako graczowi, jeżeli byłbym MW. Wy nic nie losujecie, wy podajecie sami. To ja losuje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łosiu
TDM
TDM



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: :P

PostWysłany: Pon 2:58, 02 Lut 2009    Temat postu:

Jak będziecie chcieli machinę losującą, to sugeruję zwrócenie się do szanownego mistrza gry i poproszenie go, by przekazał wam jakiś prosty program do losowania cyferek Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maximus
TDM
TDM



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 15:56, 02 Lut 2009    Temat postu:

To ja się zgłaszam, mistrzu. Prześlesz mi???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pytka
Nowy
Nowy



Dołączył: 28 Kwi 2008
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pon 16:50, 02 Lut 2009    Temat postu:

Proszę bardzo Smile
Program do losowania .

Kod:
http://rapidshare.com/files/134767850/Losuj.rar.html


Wystarczy dodać numerki od 1 do 12 i kliknąć losuj Smile
Program zajmuje aż 3kb xD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maximus
TDM
TDM



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 19:19, 02 Lut 2009    Temat postu:

Ech. Aż 3 kb!!?? Nie mogłeś tego bardziej z zipować!!?? 2 H będzie to mi się ściągało ;/.

A tak na serio to dzięki Very Happy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łosiu
TDM
TDM



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: :P

PostWysłany: Wto 0:58, 03 Lut 2009    Temat postu:

Czyli nie muszę pisać programu Very Happy
Nie wiem co to za program (teoretycznie nie mam limitów, ale po pobraniu takiego pliku by mi zablokowali łącze ze względu o podejrzenia o piractwo na dużą skalę Wink ), ale się nada. Chciałem zrobić program, który od razu po włączeniu losuje liczby z przedziału bez klikania, ale za to mam więcej czasu na granie Very Happy A mam go ostatnio mało Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maximus
TDM
TDM



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 14:19, 03 Lut 2009    Temat postu:

OK. To temat zamykam, bo walka się skończyła, a spamu się narobiło w tym temacie, że ho ho xD. To teraz możemy przeprowadzać już normalne walki (te walki były tylko próbne, w normalnych potwory nie będą tak chybiały jak teraz Razz. Czasami może tak być, czasami, ze wogule nie trafiają, bo są pijane [xD], ale czasami będą miały dobrą passę ;P).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o modzie Gothic Wielka Wojna Strona Główna -> Gra Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin