Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Nie 15:10, 30 Lis 2008 Temat postu: Portale PI |
|
|
Czyli jak zrobić efekt ciemnego pomieszczenia w nowym świecie
1 Włączamy program do grafiki 3dsmax.
2 Ładujemy świat.
3 Szukamy miejsce, które chcemy zaciemnić.
[link widoczny dla zalogowanych]
4 nakładamy Editable Mesch
[link widoczny dla zalogowanych]
5 Zaznaczamy opcje Face
[link widoczny dla zalogowanych]
6 zaznaczam wszystkie poligony otaczające moje wejście następnie zmieniam opcje na Poligon
Portale PI
[url="http://img155.imageshack.us/my.php?image=portalepi3vn0.jpg"]http://img155.imageshack.us/my.php?image=portalepi3vn0.jpg[/url]
[url="http://img155.imageshack.us/my.php?image=portalepi4iw1.jpg"]http://img155.imageshack.us/my.php?image=portalepi4iw1.jpg[/url]
7 uruchamiam opcje create
[url="http://img155.imageshack.us/my.php?image=portalepi5qa6.jpg"]http://img155.imageshack.us/my.php?image=portalepi5qa6.jpg[/url]
8 wciskam klawisz f3 następnie zaznaczam Vetrexy na zewnętrznej ściance
[url="http://img155.imageshack.us/my.php?image=portalepi6xv5.jpg"]http://img155.imageshack.us/my.php?image=portalepi6xv5.jpg[/url]
9 pojawia mi się nowa ścianka z tyłu
zaznaczam teraz inny vetem również na zewnętrznej stronę wejścia i tak samo jak w poprzednim przypadku zaznacza się wszystkie vetrxy pokoleji kończąc na tym którym zaczęliśmy
[url="http://img78.imageshack.us/my.php?image=portalepi7ja1.jpg"]http://img78.imageshack.us/my.php?image=portalepi7ja1.jpg[/url]
[url="http://img78.imageshack.us/my.php?image=portalepi8oq4.jpg"]http://img78.imageshack.us/my.php?image=portalepi8oq4.jpg[/url]
10 uzyskaliśmy teraz ścianę tworzymy materiały
pierwszy „PI:_TDMTUTORIAL” i 2 „PI:TDMTUTORIAL_”
zasada dodawania
PI:_TDMTUTORIAL == jeśli chcemy z naszego świata wejść do krypty cmentarnej
PI:TDMTUTORIAL_ == jeśli z naszej krypty cmentarnej chcemy wyjść na świat
Nazwa niema znaczenia do 1 portalu może być tylko 1 taka nazwa
jesli chcemy nowy prtal musimy zmienić nazw np. na "PI:DOM_" i "PI:_DOM"
11 zaznaczamy zewnętrzną ścianę
[url="http://img78.imageshack.us/my.php?image=portalepi9uh2.jpg"]http://img78.imageshack.us/my.php?image=portalepi9uh2.jpg[/url]
Nakładamy na nią materiał
[url="http://img78.imageshack.us/my.php?image=portalepi10vm2.jpg"]http://img78.imageshack.us/my.php?image=portalepi10vm2.jpg[/url]
12 zaznaczamy wewnętrzną ścianę
[url="http://img78.imageshack.us/my.php?image=portalepi11wq6.jpg"]http://img78.imageshack.us/my.php?image=portalepi11wq6.jpg[/url]
I nakładamy drugi materiał
[url="http://img78.imageshack.us/my.php?image=portalepi12zt8.jpg"]http://img78.imageshack.us/my.php?image=portalepi12zt8.jpg[/url]
13 zapisujemy plik 3ds
W tak oto sposób tworzy się wszystkiego typu portale w krainach OUTDOR
Portal PI gotowy
Zezwalam na kopiowanie tego tutorialu pod warunkiem iż zostanie umieszczone kto jest jego autorem
Post został pochwalony 0 razy
|
|