Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Nie 12:54, 07 Paź 2007 Temat postu: Pytania |
|
|
tu pytajcie o co chcecie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 17:57, 07 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Pytam czy te fajne mangonele co widziałem na screenach(:) można będzie używać ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Pon 14:18, 08 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
VarKing napisał: |
Pytam czy te fajne mangonele co widziałem na screenach(:) można będzie używać ? |
w zasadzie to to mysle o tym ale to sie napewno zmieni na 60 % tak ale cop i jak to sie zobaczy
ale nie w demku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 14:45, 08 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
KK fajnie by było postrzelać )
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Wto 15:28, 09 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
to się zobaczy jk będzie nie obiecuję ze to zrobię
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wojak
Gość
|
Wysłany: Sob 21:10, 01 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Jak się ma walka bronią z książki - ta co rośnie automatycznie do umiejętności walki bronią jedno i dwuręczną w standardowych statystykach?
|
|
Powrót do góry |
|
|
103m78
Gość
|
Wysłany: Sob 22:05, 01 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
sorry jeśli te pytanie już było ale czy bedzie podział zbroji na czesci typu buty rekawice itd... czy będzie tak jak w zwykłym gothicu?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Pon 18:43, 03 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Wojak napisał: |
Jak się ma walka bronią z książki - ta co rośnie automatycznie do umiejętności walki bronią jedno i dwuręczną w standardowych statystykach? |
to daje specjalne ciosy oraz w pełnej gww da możliwość obsługi toporów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 14:03, 04 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Pytania:
1. kiedy ukaże się pełna wersja moda?
2. wejście do O uchodż. będie takie samo jak w demie czy będzie normalna brama?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Wto 19:38, 04 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
rophert napisał: |
Pytania:
1. kiedy ukaże się pełna wersja moda?
2. wejście do O uchodż. będie takie samo jak w demie czy będzie normalna brama? |
1 data nie została ustalona jek bedziemy wiedzieć to napiszemy
2 co prosze ?? nierozumie o czym mowa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wojak
Nowy
Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:20, 05 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Czy to normalne że w demku ruda wysypuje się zewsząd strumieniami- w pełnej wersji dez tak będzie:
-5 min machania kilofem = 5000 rudy
-skórzanie mieszki się respawnują efekt jest taki że w SO można codziennie z co 2 chaty zabrać nawet do 6
-ludzie pracujący w magazynie mają w ekwipunku po 50000 rudy…
-ostrzałka umożliwia produkcję broni i to całkowicie darmową produkcję, w nieskończoność można między innymi tworzyć topór Chrzęst który jest całkiem niezłą bronią i drogą w sprzedaży...
I takie pytanko z innej beczki- o co biega z tym inwestowaniem w sklepy?
Edycja:
Od czego zależy ilość doświadczenia otrzymywanego za potwora, bo na pewno nie od jego poziomu jak w standardzie? Czyżby od ilości ciosów zadanych przeciwnikowi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
serek11
Gość
|
Wysłany: Śro 18:36, 30 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
chcialem sie spytac czy testerzy, ktorzy testowali moda, dalej testuja twoje mody itp? czy ich zwolniles bo ja bym na twoim miejscu tak zrobil bo mod byl genialny pomysl tak samo tylko testerzy spieprzyli sprawe!! gralem w ten mod jakies kilka dni i to sa bledy ktore zdazylem zobaczyc:
1.w magazynie w obozie gwardii znika podloga i sciany a przed nim staja straznicy ktorzy mowia ze tylko ludzie gomeza maja wstep
2.mistrz areny tez u uchodzcow zamist a arene biec to biegnie gdzies do wierzy a w niej caly czas ze schodow spada
3.cien bruno jest bez ubran
4.w gwardii ta laska mowi meskim glosem
5.Diego sobie przeszedl przez oboz uchodzcow a oni go olali
6.jak bandyci atakuja na stary oboz to nagle sie pojawiaja w srodku obozu a nie wchodza przez brame
7.w nowym obozie zabilem sobie 2 szkodnikow a reszta nawet uwagi nie zwrocila
8.jeden z niewolnikow sama ogrodnika jest ubrany w bikini i ma cycki
9.chata tomasa jest za niska
10.w obozie bractwa mozna smazyc mieso czy cos takiego w tej ksiedze przed swiatynia
11.za szybko bezi robi sie glodny i spada mu alkochol oraz tyton a o broniach i zbrojach to jzu calkowicie zrabane bo kupilem nowa zbroje i nawet jej nie zalozyl bo byla juz zrabana
Podalem tylko kilka bugow ktorych jest o duzo wiecej. ja do ciebie xardas 17 nic nie mam lecz jesli bedziesz mial takich testerow jak teraz to zaden mod ci nie wyjdzie w miare z mala iloscia bugow. ale ogolnie twoj mod jest super podoba mi sie pomysl i wszystko. pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Śro 18:52, 30 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
serek11 napisał: |
chcialem sie spytac czy testerzy, ktorzy testowali moda, dalej testuja twoje mody itp? czy ich zwolniles bo ja bym na twoim miejscu tak zrobil bo mod byl genialny pomysl tak samo tylko testerzy spieprzyli sprawe!! gralem w ten mod jakies kilka dni i to sa bledy ktore zdazylem zobaczyc:
1.w magazynie w obozie gwardii znika podloga i sciany a przed nim staja straznicy ktorzy mowia ze tylko ludzie gomeza maja wstep
2.mistrz areny tez u uchodzcow zamist a arene biec to biegnie gdzies do wierzy a w niej caly czas ze schodow spada
3.cien bruno jest bez ubran
4.w gwardii ta laska mowi meskim glosem
5.Diego sobie przeszedl przez oboz uchodzcow a oni go olali
6.jak bandyci atakuja na stary oboz to nagle sie pojawiaja w srodku obozu a nie wchodza przez brame
7.w nowym obozie zabilem sobie 2 szkodnikow a reszta nawet uwagi nie zwrocila
8.jeden z niewolnikow sama ogrodnika jest ubrany w bikini i ma cycki
9.chata tomasa jest za niska
10.w obozie bractwa mozna smazyc mieso czy cos takiego w tej ksiedze przed swiatynia
11.za szybko bezi robi sie glodny i spada mu alkochol oraz tyton a o broniach i zbrojach to jzu calkowicie zrabane bo kupilem nowa zbroje i nawet jej nie zalozyl bo byla juz zrabana
Podalem tylko kilka bugow ktorych jest o duzo wiecej. ja do ciebie xardas 17 nic nie mam lecz jesli bedziesz mial takich testerow jak teraz to zaden mod ci nie wyjdzie w miare z mala iloscia bugow. ale ogolnie twoj mod jest super podoba mi sie pomysl i wszystko. pozdro |
1 Bruno tak ma wyglądać
2 Nie ma dabingu to laski gadają po chłopsku
3 Diego to osoba współpracująca z Gwardią
4 O wiedzisz jedyna osoba zuwarzyła atak bandytów
5 nowy obóz nie został zmieniany wiec jesli nie regója na zabicie swojego współplemieńca (szkodnika ) to trudno ja im nic nie zmieniałem
6 Vierrzba to faktycznie był bład
7 tak ksiega ma tą własciwość ale zniknie z gry ( bezużyteczne rozwiazanie zastapiona zosatała
8 kwestia głodu to konieczne przy poziomie 20 ubywa nam za wolno
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
serek11
Gość
|
Wysłany: Śro 19:09, 30 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
no widzisz ja wogule jestem spostrzegawczy;d ale prosze cie bys zmienil testerow
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Śro 19:32, 30 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
serek11 napisał: |
no widzisz ja wogule jestem spostrzegawczy;d ale prosze cie bys zmienil testerow |
Zwiekszyłem ilośc testerów im wiecje tym wiecjej mam na kogo napierać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gorn 22
Gość
|
Wysłany: Śro 20:51, 30 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Czy ty serku przypadkiem nie przesadzasz bo widzisz ja pracuje dla Xardasa i znalazłem bardzo dużo błędów i wierz mi to tylko jest Demo, które nie jest usprawniane bo co chwilę bo znajdujemy jakiś nowy błąd :/
Poczekaj se na jakąś Łatkę a nie już narzekasz serku i przypominam ci to tylko DEMO ;/
|
|
Powrót do góry |
|
|
serek11
Gość
|
Wysłany: Śro 22:59, 30 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
nie no dobra przepraszam cie i niektorych ktorzy naprawde pracowali ale duzo testerow musialo sie opieprzac skoro tyle jest bugow dlatego sie poprawie i radze xardasowi by tylko NIEKTORYCH zmienil
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Pią 19:50, 01 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Serku jesli chcesz być testerem to napisz mi na pw
Moim zdaniem dużo dziamdasz i dlatego sie nadajesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wojak
Nowy
Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 14:19, 08 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Co to jest „Gothic wielka wojna ATAK NA ZAMEK” ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 15:33, 08 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Mam pytanko ile będzie dodanych nowych zbroi i broni ? Bo to jest jeden z głównych smaczków tej gry.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Pią 18:44, 08 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Nasz grafik od zbroi nawalił mi 30 sztuk więc Prosze cie nie dobijaj mnie ile razwm z g1 bedzie ok 60 - 70
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 19:39, 08 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
No to fajno, teraz jeszcze bardziej będzie mi się podobał ten mod.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 9:41, 11 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Mam jeszcze takie pytanie czy ten patch zmieniający tekstury na nowe ( zamieszczony w dziale download) jest potrzebny w demku ? Cz po prostu jest dany tak aby w normalnym gothic-u można by było sobie pograć na nowych teksturach.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 9:42, 11 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kubakedzia
TESTER
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Varrant
|
Wysłany: Pon 14:35, 11 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
ten patch jest wbudowany w gww
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Pon 15:48, 11 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Ten programik przeznaczony jest do czystego Gothica i innych modów Gww nie wymaga go moniewaz on jest wbudowany w Modzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kubakedzia
TESTER
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Varrant
|
Wysłany: Pon 23:34, 11 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
mam pytanie ale nie odnosnie modu, jak mozna dodawac takie podpisy jak ma np. xardiego ??(chodzi o ten obrazek) z gory dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Wto 15:12, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Jest temat do tego odpowiedni Pytania / Pomoce
tam pisz o takiej tematyce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 16:59, 13 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Ja napisałem tego posta wyżej a wyszło że ''Gośc'' więc go proszę usunąc
1. Czy będzie możliwośc rzucania: toporami, nożami i oszczepami? Skoro tobie Xardasie animacje idą tak dobrze (kilofy, piki itd)
2. Czy zapodacie filmiki z nowymi animacjami [piki, kilofy, topory]?? (na screnach wygląda to świetnie )
3. Jaką wielkośc będą miały nowe lokacje (chodzi mi w przybliżeniu np. 2x większa od Górniczej Doliny)
4. Przybliżony termin full wersji modzika
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Śro 17:34, 13 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Ad1 Ach widzisz Kolejna propozycja Noże jesli chcecie To zrobie co do toporów tO napewno zrobie Oszczepy są w fazie testu
Ad2 Po co filmik ? przecież patch juz doda nowe animacje walki oraz nowy system nauki
Ad3 Wielkość lokacji Myrtchana Mały Varant Wilkośc koloni kranej
Nordmar w fazie ustawiania
Ad4 Niewiadomo jak coś będze wiedziec to będzie Do tego temat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 13:36, 15 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
JAk ma byc z nauką walki?? Tak jak w G1 czy G2??
a może połączenie G1 z G2 tj. musimy zdobyc ileś tam procent nauki [G2]
aby nauczyc się nowego stylu [G1]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Pią 14:25, 15 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Nie to nie jest Styl ani g12 ani g2 ani g3
Nowy styl wymaga:
Poziom 1 walka 1h Miecz
50 Kasy 10 Pt nauki 15 Wprawa w posługiwaniu sie mieczem
poziom 2 Walka 1h miecz
250 kasa 15 Pt nauki 32 wprawa w posługiwaniu sie mieczem
Poziom 3 walka 1h Miecz
500 kasa 20 Pt nauki 42 wprawa w posługiwaniu sie mieczem
Poziom 4 walka 1h Miecz
1000 kasa 25 Pt nauki 60 wprawa w posługiwaniu sie mieczem
Poziom 5 walka 1h Miecz
3000 kasa 30 Pt nauki 80 wprawa w posługiwaniu sie mieczem
Poziom 6 walka 1h Miecz
5000 kasa 35 Pt nauki 100 wprawa w posługiwaniu sie mieczem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 14:39, 15 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Cholera znowu zapomniałem się zalogowac [zablokujcie możliwośc pisania bez zalogowania])
AŻ 6 POZIOMÓW!!! w walce toporami, pikami itd też 6??!!
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 14:41, 15 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Pią 15:24, 15 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Miecze 1h Miecze 2h A docelowo Topory
piki mają tylko 2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 23:09, 20 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
mam pytanie czy w pełeniej wersji GWW ognisko nie bedzie odejmowac zyc ?
bo to troche daremnie jest niekiedy widze a kopacz lezy zabity przy ognisku a cien lata ze łukiem chodzby nawiedzony
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Śro 23:27, 20 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Prawidłowo zedne postacie same sie upieką
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 23:30, 20 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
hehehehe ale mi sie raz mezny kopacz Guy upiekł a jak on sie upiecze to nie bede wiedział ktura chate moge zajc
|
|
Powrót do góry |
|
|
ktoś niezarejestrowany
Gość
|
Wysłany: Czw 18:32, 06 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Podaj przynajmniej w przybliżeniu kiedy będzie premiera! Może podasz przynajmniej rok!?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Czw 20:41, 06 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
raczej w tym roku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ktoś niezarejestrowany
Gość
|
Wysłany: Pią 15:03, 07 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Pograłem zaledwie chwilkę i już słyszę w tle IVONĘ! Czemu wykorzystaliście ten idiotyczny program zamiast skopiować mowy Vatrasa!?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 16:04, 07 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
sluszna uwaga...choc z drugiej strony mala dwka smiechu sie przyda...zawsze,gdy sobie ide przez oboz gwardzistow i slysze ten glos poprawia mi sie chumor
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Pią 17:01, 07 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
jako że do dabinku userzy forum nie podeszli na serio zdecydowałem i ż dabingu nie bedzie
a jesli co najwyrezj to lektor a tym bedzie ivona dziekuje za uwage to tyle na taki temat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ktoś niezarejestrowany
Gość
|
Wysłany: Pią 18:52, 07 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Lepiej brak niż takie g@?*# wprowadzać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 19:06, 07 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
szczerze to dubbing w zadnym modzie mi sie nie podobal, bo to nie ta jakosc co dubbing CDP
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ktoś niezarejestrowany
Gość
|
Wysłany: Pią 19:54, 07 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Zgadzam się z przedmówcą i równocześnie nalegam, żeby nie dodawać żadnego dubbingu. Chyba żeby jakieś co słychać? z oryginalnej gry zkopiować i umieścić tam gdzie bezi też używa tego tekstu. Tak samo można z resztą postąpić z dialogami na temat zaginięcia i ogólnie podobnych do tego z g2.
PS
czemu obóz gwardzistów jest taki zmałpowany od g2 i g2nk!?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Sob 11:00, 08 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Bo to własnie jest obóz bardzo zwiazany Kroinis i Krulem
a co do tych dialogow z G2 to nie zgadzam sie
Co do dabingu to sami wiecie conajwyzej lektor znaczy sie niektore zeczy beda miały obowiazkowego lektora lub dabing np wstawanie rano przy uzyciu spiwora
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ktoś niezarejestrowany
Gość
|
Wysłany: Sob 11:34, 08 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Amatorski dubbing jest obrzydliwy, ale 10x lepszy niż syntezator mowy.
Czemu nie pasują Ci dialogi z g2? Niektóre teksty są przecież IDENTYCZNE (nie mylić z idiotycznymi ).
A co z tekstami takimi jak co słychać, pokaż mi swoje towary, i, kim jesteś, tak, nie ? Przecież były też w g1
// nie poprawiaj adminów!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Sob 11:41, 08 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
przecież przy chandlu zawsze bezi te teksty mowi nawet jak handlujsz z nowa postacia to zasługa nowego handlu gww widac że nie grałeś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sierak
Nowy
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Sob 11:44, 08 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Grałem w demo ale krótko, bo mi mgła przeszkadzała. Nie zdążyłem jescze handlować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Sob 11:48, 08 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Pobrałes rupload wiec w patchu dostepne bedziesz mieć wieksze opcje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wojak
Nowy
Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 12:56, 15 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Jak wiadomo w gothic1 bezi na początku trzyma bronie 1h w obu rękach, i z tego co się orientuję jedynym sposobem szkolenia się w posługiwaniu danym typem broni w GWW jest posługiwanie się nią (u npc można się jedynie nauczyć kombosów).
I tu pojawiają się moje pytania:
1 czy po osiągnięciu odpowiedniego poziomu walki na przykład mieczem 1h będzie on trzymany w jednej ręce?
2 jak jest z toporami, są podzielone na 1h i 2h?
3 i co z broniami specjalnymi jak katana- niby miecz 1h a gdy się go używa pakuje się walka w ręcz?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wojak dnia Sob 12:58, 15 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|