Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Pon 23:58, 21 Kwi 2008 Temat postu: Dubbing nauka zapisywania nagrania |
|
|
// **************************************************
// TRAIN
// **************************************************
INSTANCE DIA_Thor_TRAIN (C_INFO)
{
npc = EBR_2009_Thor;
nr = 10;
condition = DIA_Thor_TRAIN_Condition;
information = DIA_Thor_TRAIN_Info;
permanent = 1;
description = "Chcę przystąpić do nauki!";
};
FUNC INT DIA_Thor_TRAIN_Condition()
{
if ( Npc_HasItems(other,Xar_reputacja_obozow_w_modzie_the_dragon_masters_pdt_othic_wielka_wojna_kodowanie_przedmiotu_zalezy_od_przedmiotu_uo_4) >= 100 )
|| ( reputacja_gwardia >= 100)
&& (Npc_KnowsInfo(hero,EBR_2009_Thor_ATrade))
{
return 1;
};
};
FUNC VOID DIA_Thor_TRAIN_Info()
{
AI_Output (other,self,"DIA_Thor_TRAIN_15_00"); //Chcę przystąpić do nauki!
AI_Output (self,other,"DIA_Thor_TRAIN_01_01"); //Tak, ale nie za darmo. Jak chcesz, żebym cię nauczył Magi Pradawnej, musisz zapłacić.
Info_ClearChoices (DIA_Thor_TRAIN );
Info_AddChoice (DIA_Thor_TRAIN,DIALOG_BACK ,DIA_Thor_TRAIN_BACK);
if (Npc_GetTalentSkill(hero, NPC_TALENT_REGENERATE) == 0)
{
Info_AddChoice (DIA_Thor_TRAIN,B_BuildLearnString("Prastara Wiedza", LPCOST_TALENT_REGENERATE_1,50) ,DIA_Thor_TRAIN_1h);
};
if (Pradawna == 10)
{
Info_AddChoice (DIA_Thor_TRAIN,B_BuildLearnString("Prastara Wiedza", LPCOST_TALENT_REGENERATE_1,50) ,DIA_EBR_2009_Thor_TRAIN_1h);
};
};
func void DIA_Thor_TRAIN_BACK()
{
Info_ClearChoices (DIA_Thor_TRAIN );
};
func void DIA_Thor_TRAIN_1h()
{
AI_Output (other,self,"DIA_Thor_TRAIN_1h_15_00"); //Naucz mnie Prastarej Wiedzy.
if (Npc_HasItems(other,itminugget) >= 50)
{
if (B_GiveSkill(other, NPC_TALENT_REGENERATE, 1, LPCOST_TALENT_REGENERATE_1))
{
AI_Output (self,other,"DIA_Thor_TRAIN_1h_01_01"); //Mądra decyzja.
AI_Output (self,other,"DIA_Thor_TRAIN_1h_01_02"); //Wiele lat temu Adanos stworzył świat. Rządził nim wraz ze swymi braćmi. Lecz pewnego dnia Innos i Beliar rozpoczęli ze sobą wielką wojnę.
AI_Output (self,other,"DIA_Thor_TRAIN_1h_01_03"); //Innos nie mógł znieść tego, że przyjdzie mu walczyć z własnym bratem i zaczął powoływać pierwszych magów. Magowie ci dysponowali potężną mocą.
AI_Output (self,other,"DIA_Thor_TRAIN_1h_01_04"); //Potrafili tworzyć przedziwne istoty, które mogły zabić każdego. Ich moce magiczne były o wiele potężniejsze od zwykłej runy.
AI_Output (self,other,"DIA_Thor_TRAIN_1h_01_05"); //Toteż na ziemi powstał chaos, a ludzie zaczęli się nawzajem mordować. Adanos nie mógł na to patrzeć i w gniewie zalał świat morzem. Ci, którzy przeżyli to wydarzenie zapisali wiedzę o magii na prastarych zwojach.
AI_Output (self,other,"DIA_Thor_TRAIN_1h_01_06"); //Jednak zalanie świata morzem nic nie dało. Innos i Beliar wybrali sobie nowe sługi. Od tamtego czasu walka bogów trwa nieustannie.
AI_Output (self,other,"DIA_Thor_TRAIN_1h_01_07"); //Niestety ostatnio czasy nie ma wybrańca Innosa. Jeśli to tak dłużej będzie trwać, to istoty Beliara opanują świat.
B_GiveInvItems(other,self,itminugget,50);
B_GiveInvItems(self,other,Xar_magia_pradawna_umiejetnosc_czarowania_na_poziomie_1_dje_nam_czary_na_pozomie_1,1);
B_LogEntry (Magia_pradawna , "Potrafię opanować wiedzę pradawną.");
B_GiveInvItems(other,self,Xar_magia_pradawna_umiejetnosc_czarowania_na_poziomie_1_dje_nam_czary_na_pozomie_1,1);
B_GiveXP(100);
Pradawna = Pradawna +10;
};
}
else
{
AI_Output (self,other,"DIA_Thor_TRAIN_1h_NoOre_01_00"); //Nie masz wystarczającej ilości rudy!
};
};
func void DIA_EBR_2009_Thor_TRAIN_1h()
{
AI_Output (other,self,"DIA_EBR_2009_Thor_TRAIN_1h12_15_00"); //Naucz mnie Prastarej Magii.
if (Npc_HasItems(other,itminugget) >= 50)
{
if (B_GiveSkill(other, NPC_TALENT_REGENERATE, 2, LPCOST_TALENT_REGENERATE_2))
{
AI_Output (self,other,"DIA_EBR_2009_Thor_TRAIN_1h_01_01"); //Czary posiadają swoją moc i tylko ty masz nad nią władzę.
AI_Output (self,other,"DIA_EBR_2009_Thor_TRAIN_1h_01_02"); //Naucz się wykorzystywać tę wiedzę, by panować nad magią.
B_GiveInvItems(other,self,itminugget,50);
B_GiveInvItems(self,other,Xar_magia_pradawna_umiejetnosc_czarowania_na_poziomie_1_dje_nam_czary_na_pozomie_1,1);
B_LogEntry (Magia_pradawna , "Poznałem umiejetności Magii Pradawnej.");
B_GiveInvItems(other,self,Xar_magia_pradawna_umiejetnosc_czarowania_na_poziomie_1_dje_nam_czary_na_pozomie_1,1);
B_GiveXP(100);
Pradawna = Pradawna +10;
DIA_Thor_TRAIN.permanent = 0;
};
}
else
{
AI_Output (self,other,"DIA_EBR_2009_Thor_TRAIN_1h_NoOre_01_00"); //Nie masz wystarczającej ilości rudy!
};
};
to fragment dialogu podczas dabingu należy wykryć interesujące nas fragmenty
to co mowia npc zawsze rozpoczyna się od
//
czyli np
AI_Output (self,other,"DIA_EBR_2009_Thor_TRAIN_1h_NoOre_01_00"); //Nie masz wystarczającej ilości rudy!
jesli chcemy nagrać ten tekst musimy uzyc mikrofonu oraz specjalnego programu do nagrania jesli już to mamy i nagramy tekst nalezy go zapisac aby to zeobić musimy przyjzeć się temu
AI_Output (self,other,"DIA_EBR_2009_Thor_TRAIN_1h_NoOre_01_00"); //Nie masz wystarczającej ilości rudy!
zwrócmy uwage na nazwe tego dailogu
AI_Output (self,other,"DIA_EBR_2009_Thor_TRAIN_1h_NoOre_01_00"); //Nie masz wystarczającej ilości rudy!
zaznaczony czerwonym kolorem fragment to nazwa naszego tekstu
więc zapisujemy to tak
DIA_EBR_2009_Thor_TRAIN_1h_NoOre_01_00.wav
system zapisu
Gothic do dabingu musi miec nagrywany w formacie wav bez głosu stereo
czyli nagrywamy monofonicznie
Tutorial mozna kopiowac ile wlezie
w razie niejasnosci pisać
Post został pochwalony 0 razy
|
|