Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łosiu
TDM

Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: :P
|
Wysłany: Pią 22:29, 04 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Odrzucanie zabiera punkty doświadczenia. Jak przeciwnik spada z wysokości po naszej interwencji czarem, to nie dostajemy przez to doświadczenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Maximus
TDM

Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 14:46, 17 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
BRAWOOOO! Wreszcie komuś udało się zrobić konia! Jesteście lepsi od PB i Joovod. Oni nie umieli tego zrobić, a wam się udało! Wszystko pięknie się zapowiada, a koń wygląda najrealistycznie z całej gry. Na serio! Tylko jakoś odrzuca mnie to nurkowanie, ale reszta... miód!
PS: Pierwszy koment do konia.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maximus dnia Czw 14:48, 17 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sierak
Nowy

Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Czw 16:06, 17 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
PB nie nie potrafiło lecz nie chcieli robić koni.
A co do moich komentarzy koni to powiem tyle:
czemu na pierwszym screenie postać wygląda jakby stała?
konie wyglądają zrąbiście, ale ta textura troszkę jakby była zdjęciem
czemu jak postać wyciąga fireballa jej miecz się tak przesuwa do pionu
mógłbyś nakkręcić filmik, bo ciekawią mnie też animacje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Czw 16:18, 17 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
filmiku nie nakrece z powodu technicznego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Hrabia Darkula
Nowy

Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:42, 17 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
No teraz dałeś czadu, troche dopracować i bedzie full wypas. Wielka wojna mi teraz zalatuje na najlepszego moda do Gothica.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Maximus
TDM

Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 16:48, 17 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Sierak napisał: |
PB nie nie potrafiło lecz nie chcieli robić koni.
|
A właśnie, że chcieli. Widać, że nie interesujesz się Gothicem. Właśnie, że w G3 miały być piękne konie, ale jak sami powiedzieli nie umięli się zabardzo za to zabrać, a jak się już zabrali to szajs wychodził i powiedzieli coś takiego, co powinienem im terez przed nosem pokazać, czyli słynne zdania. To NIEWYKONALNE! Powiedzieli, że zrobienie konia i animacji do niego jest niemożliwe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sierak
Nowy

Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Czw 17:17, 17 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Ale to był G3, anie jedynka! I prawie zapomniałem: nie da się tak zwinnie jeździć na koniu na oklep!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Czw 18:33, 17 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
co o czym mowa jaki oklep
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Hrabia Darkula
Nowy

Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:46, 17 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Mówi że do jazdy trzeba siodła, ale to już sie da załatwić.
I jeszcze dodać można dobry system walki kopią/włócznią. Mój koncept (dla sterowania klawiaturą) : Jedziemy z kopią prosto na cel [↑] wyciągamy kopię do przodu [ctrl] będąc blisko wroga dajemy → [lub ←] i kładziemy broń na prawo [lub lewo] rażąc wszystko po prawej stronie w zasięgu kopii.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 19:05, 17 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
stary jesteś najlepszy tyle ci powiem ale do nurkowania o wiele lepszy był by delfin bo kuń dziwnie wygląda :/
|
|
Powrót do góry |
|
 |
FantomaS
Nowy

Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radzymin
|
Wysłany: Czw 23:11, 17 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
nom racja ;] a ten pomysł z kopią lub włócznią to ja popieram(sam chcialem to napisać ale mnie uprzedzili ) i mógłbyś zrobić też wersje konia z kropierzem (taką zbroją dla konia....)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Pią 0:05, 18 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
FantomaS napisał: |
nom racja ;] a ten pomysł z kopią lub włócznią to ja popieram(sam chcialem to napisać ale mnie uprzedzili ) i mógłbyś zrobić też wersje konia z kropierzem (taką zbroją dla konia....) |
jesli sie da co do tej dzigania to nie wiem
kóń nurkuje ale jek by nie nurkował to wpadnięcie do wody kończyło by sie utoniciem lub chodzeniem po wodzie
więc wiesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sierak
Nowy

Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Pią 12:23, 18 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Zresztą w TES też nurkował. A co do tej kopii to jeszcze będzie ctrl + /\ = rzucanie. W przypakku innych broni koń wieżga i bezi atakuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Pią 13:07, 18 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
nie zabardzo rozumie o czym mowa nie ruwanj Gww do innych gier
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Maximus
TDM

Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 13:16, 18 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Z kopią pomysł bardzo dobry, tylko nie na boki. Bo to by było nie fair. Niech atakuję pojedyńczego wroga i to ctrl i /\. Atak do przodu.
( patrz. turnieje rycerskie )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sierak
Nowy

Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Pią 13:17, 18 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Chodzi mi o to, że kopią można rzucać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Maximus
TDM

Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 13:52, 18 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Ech. A mnie chodzi o to :
Hrabia Darkula napisał: |
będąc blisko wroga dajemy → [lub ←] i kładziemy broń na prawo [lub lewo] rażąc wszystko po prawej stronie w zasięgu kopii. |
Że nie sprawiedliwo to jest, bo od razu można rozwalić wszystkich na raz, dlatego proszę Xardasa o to żeby nie robił ciosów rażących więcej niż 2 osoby, tylko, aby było to tak jak w turniejach rycejskich, czyli cios na przód.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Łosiu
TDM

Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: :P
|
Wysłany: Pią 13:59, 18 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Dokładnie, najlepiej niech na koniu będzie można korzystać tylko z broni które się nadają do walki na koniu, czyli jakieś piki, czy miecze dla jeźdźców.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Maximus
TDM

Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 14:02, 18 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
nom! I poprawcie tę jazdę bo postać wygląda jakby pół stała, pół coś podnosiła. Niech się Bezio rozluźni . A i eszcze jak koń pływa to rusza chociaż kopytami???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sierak
Nowy

Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Pią 14:13, 18 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem tonięcie lepsze od nurkowania. A z tą bronią na koniu to zgadzam się. Niech to będą: bronie jednoręczne, topory jednoręczne, czary, łuki , kopie, piki, włócznie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Maximus
TDM

Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 14:21, 18 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
heh. Nom, tylko jakbyście zrobili motyw, że jak się Bezio nie trzyma, czyli czary, łuki to czasem...hihi...spadnie. Tak samo jak rozbroiliście mnie tym że jak jestem upity i chcę skoczyć to...gleba! Nieźle wam to wyszło naprawdę!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sierak
Nowy

Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Pią 14:32, 18 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Przewracanie się podczas upicia było w zwyczainym gothicu! Podczas czaru można się trzymać jedną ręką, a łuk - no cóż (?)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Łosiu
TDM

Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: :P
|
Wysłany: Pią 14:39, 18 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Prawdę mówiąc, to już w starożytności używano konia i łuku w jednym zestawie. Jest to jak najbardziej realne.
PS. Nawet na koniach używali łuku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sierak
Nowy

Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Pią 14:50, 18 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
To akurat wiem. Tylko, że konni łucznicy strzelali podczas galopu/cwału zwiększając obrażenia swojej cudnej broni. Dobrze więc by było gdyby w Twoim modzie, Xar, działo się tak samo. Im szybszy - tym większe obrażenia zadaje. A strzelająć - czy przy galopie, czy też nie były mniejsze szanse trafienia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Łosiu
TDM

Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: :P
|
Wysłany: Pią 14:57, 18 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Chcesz by to był symulator jazdy konnej? Niech po prostu będzie można strzelać z łuku, ew. by były silniejsze obrażenia podczas jazdy, ale nie im szybciej, tym większe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sierak
Nowy

Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Pią 15:02, 18 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Stojąc w miejscu, ale będąc na koniu raczej nie wzrosną I przydałoby się zrobić na konia różne siodła, które wspomagają atak bohatera (nie tylko z łuku)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Hrabia Darkula
Nowy

Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:21, 18 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Eh co do tych kopii to nimi sie nie da rzucać (ktoś nie słuchał na lekcji historii chyba)
I dlaczego nie można razić wszystkich wrogów? Przecież rozpędzonemu jeźdźcowi nie sprawia trudnośći powalenie jednym ciosem kilku wrogów.
I jak nie na boki kopią to gdzie? przecież nie nad głową konia, ktoś przywoływał turnieje rycerskie - a w nich właśnie na boki bili, bo inaczej sie nie dało (no może nie na prawo ale na lewo)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sierak
Nowy

Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Pią 15:33, 18 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Przy np. mieczu da się bić na boki. Mogą konie też mieć swoje potrzeby tzn. jedzenie i picie. Można je karmić sianem i wodą, albo zostawić w miejscu, gdzie na ziemi jest textura trawy (wtedy zaspokajają i głód i pragnienie). Dobrze by było gdyby konie można było wyszkolić do walki, albo nie wyszkolić (wtedy przy wrogach zaczynają wieżgać tak, że bezi spada z siodła. Następnie uciekają).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 16:30, 18 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Xardas17 napisał: |
kóń nurkuje ale jek by nie nurkował to wpadnięcie do wody kończyło by sie utoniciem lub chodzeniem po wodzie
więc wiesz |
ale kóń mógł by chodzić dopuki się nie zanuży a wtedy by się utopił i wg mnie to jest w miare sensowne
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sierak
Nowy

Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Pią 16:31, 18 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Ja też sądzę, że to by było lepsze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
danielin
Nowy

Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kłodzko
|
Wysłany: Pią 16:32, 18 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Zgadzam się
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sierak
Nowy

Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Pią 16:33, 18 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Dobra. Już nie spammy o koniach, bo to jest dział do komentowania screenów, a nie koni!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Pią 16:40, 18 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
siodeł nie bedzie
i tyle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sierak
Nowy

Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Pią 16:44, 18 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Jak to "NIE BĘDZIE"? A zrobisz przynajmniej wodzę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Pią 16:47, 18 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
dodajacc siodlo i inne dupety doma 4 texture a wtedy model sie nie pojawi w grze
dlatego nie bedzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sierak
Nowy

Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Pią 16:50, 18 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
To do d&%$ te konie są!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Hrabia Darkula
Nowy

Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 17:02, 18 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Ale siodło może być 'częścią' konia, po prostu by je miał ciągle na sobie, wtedy tylko drobna zmiana modelu konia i inna tekstura na jego siodłową część. Przecież konie raczej będą udomowione i nie bedą sie rozstawały z siodłami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Pią 17:33, 18 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
model animacji moze miec tylko 3 textury nasz koń ma 3 kglowa ciało jeźdca i konia dlatego siodła nie mozna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Maximus
TDM

Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 17:36, 18 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Oj Xardas wszystko komplikujesz. Wystarczy wczytać jakąś teksturkę i narysować siodło. Teksturke nałożysz i nawet nie będziesz musiał używać Rexony, bo się nie napocisz. Mało roboty, a jak trudne to zleć komuś innemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Pią 17:52, 18 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
nierozumiecie modele aniamcji w gze takie jak trol jaszczur czlowiek itp moga miec tylko 3 textury dodając 4 model sie nie ujawni w grze i wywala błąd miałrm już model z siodłem i lejcami wywlało że to many textur i model sie nie poakazywał 3 to max dlatego sie nie da
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Maximus
TDM

Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 19:01, 18 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Aha. No to chyba że tak. Ale jeszcze pokombinuj. dobra? Jak chcesz to umiesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Łosiu
TDM

Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: :P
|
Wysłany: Pią 19:07, 18 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
A nie możesz zrobić by koń miał domyślnie siodło? Raczej nie spotykało się konia w dziczy, a gdzie indziej to już siodło dokładali do konia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sierak
Nowy

Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Pią 19:11, 18 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
No właśnie. To nie musi być oddzielna textura. Może być fragmentem starej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Maximus
TDM

Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 19:12, 18 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Nie rozumiesz tego co Xar napisał! On napisał, że maks. 3 tekstury, a siodło to musi mieć jakąś teksture nie? Więc razem z teksturą siodła to by było 4.
Nie wiem dokładnie jakie są w koniu tekstury, ale jak byś zrobił konia całego czarnego, to siodło by weszło.
Aha i a propos koni, to mam pomysł żeby zrobić demonicznego konia, który jest ccały czarne i ma takie czerone pasy ognia na boky, że niby fire.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Łosiu
TDM

Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: :P
|
Wysłany: Pią 19:16, 18 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Tak, ale tekstura = rysunek. Jak na rysunku narysujesz drugi, to nadal jest to jeden rysunek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sierak
Nowy

Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Pią 19:19, 18 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
I o tym właśnie mówiłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
danielin
Nowy

Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kłodzko
|
Wysłany: Pią 19:19, 18 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Xar nie możesz tekstury tułowia konia i siodła zrobić w jednej??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sierak
Nowy

Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Pią 19:27, 18 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
I nawet niekoniecznie trzeba się trudzić z modelami, choć wypukłes siodło będzie lepsze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Maximus
TDM

Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 19:47, 18 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
No może... Chociaż to raczej nie wypali. A co o tym Xardas myśli? Najpierw spytajcie się go, czy to możliwe.
Trochę nie w temacie, ale Xar, zrób dział błędy moda, bo parę znalazłem i chciałem ci powiedzieć do ewentualnej poprawki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Pią 19:58, 18 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
taki dział jest w dziale technicznym
co do konia siodło musiało by mieć texture ale inna kolejna sprawa podczas gry i tak na siodło nie zwracasz uwagi tylko na teren w ookoło
kolejna sprawa nie będe powiekszać textur by dodac na siodło bo to kolejne problemy da
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|