Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Angeles
Nowy
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 16:38, 22 Maj 2009 Temat postu: Brak zmian |
|
|
Witam od dłuższego czasu mam mały problem mianowicie gdy wrzuce model 3d nowej broni lub zbroi jej niewidać natomiast gdy ją założę to gra mi się wyłancza proszęo pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
martin-95
Nowy
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Sob 9:38, 23 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Model źle wrzuciłeś :p To nie krzyk, klawiatura popsuta.
Zastanawia mnie, jakim cudem w takim razie zrobiłeś małe P w poście...
Łosiu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Angeles
Nowy
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 12:19, 23 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Źle wrzuciłem może ale napisze jak to zrobiłem załużmy że chce wrzucić nowy pancerz więc tworzę w skryptach go i dochodze do linijki visual i visual change. I tu zaczyna się problem. Visual change to niewiem co wpisać bo niewiem gdzie są te modele. Więc wpisuje to samo co w visual. Zapisuje odpalam gothic wpisuje kod i niewidzialny pancerz. Z kilkoma brońmi jest tak sama
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
martin-95
Nowy
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Sob 20:51, 23 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
no to tak modele .3ds wrzucamy do w przypadku zbrój C:\Gothic II\_Work\Data\Meshes\Items\Armor i modele .asc C:\Gothic II\_Work\Data\Anims\asc_bodies\armor
a jeszcze najlepiej nazwy skryptów umieścic w mds bo inaczej bedzie tal jak w gww v1
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Angeles
Nowy
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:52, 24 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ok teraz działa a co mam jeszcze zrobić by to miało tekstury?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Angeles dnia Nie 12:39, 24 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
martin-95
Nowy
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Nie 13:39, 24 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
wrzucić tekstury w formacie .tga lub .tex pancerzy dajmy do C:\Gothic II\_Work\Data\Textures\_compiled a w pliku Humans.mds dodajemy linijkę z nazwą naszego pancerza tą z formatu .asc humans.mds znajduje się w C:\Gothic II\_Work\Data\Anims otwieramy notatnikiem i jak jest
// Armor-Meshes to na sam dół skopiujemy jedną linijkę kodu wklejamy registerMesh ("mp.nazwa mojej zbroi.ASC")
Tam gdzie "nazwa mojej zbroi" piszemy nazwę naszego pancerza w .asc
*I powinien być git i jak będziesz wpisywał kod na face helper nie będzie ubrany w ten pancerz:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|