Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 19:15, 25 Mar 2008 Temat postu: dwa miecze tarcza |
|
|
prosze o napisanie tutka jak dodac tarcze do gothic lub walke 2 mieczami najlepiej oby dwa ale najwazniejsza to tarcza prosze
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Czw 12:42, 27 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Niestety tych danych nie udziele
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 18:30, 27 Mar 2008 Temat postu: :0 |
|
|
a po wydaniu full wersji moda udzielisz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Czw 8:31, 17 Kwi 2008 Temat postu: Re: :0 |
|
|
edawid napisał: |
a po wydaniu full wersji moda udzielisz |
nie napisze specjalny tutorial krok po kroku wraz ze wszystkim co umie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maximus
TDM
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 14:34, 17 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
A propos dodawania rzeczy, to jedno pytanie. Jak hełmy się dodaje? Bo był gdzieś już napisany tutek, ale tak niezrozumiale, że ... wole nie mówić, a ty Xardas17 pewnie mi jakoś wytłumaczyśż, nie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Czw 14:44, 17 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
piszesz ładny skrypt
INSTANCE Gur_Robhar_koronaGur_Robhar_korona(C_Item)
{
name = "Szyszak";
mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = ITEM_MULTI;
protection [PROT_EDGE] = 89;
protection [PROT_BLUNT] = 47;
protection [PROT_POINT] = 47;
protection [PROT_FIRE] = 47;
protection [PROT_MAGIC] = 47;
value = 50;
on_equip = equip_robhar1;
on_unequip = unequip_robhar1;
wear = WEAR_Head;
visual = "szyszak _kplczuga.3DS";
visual_skin = 0;
material = MAT_METAL;
description = name;
TEXT[1] = NAME_Prot_Edge;
COUNT[1] = protection [PROT_EDGE];
TEXT[2] = NAME_Prot_Point;
COUNT[2] = protection [PROT_POINT];
TEXT[3] = NAME_Prot_Fire;
COUNT[3] = protection [PROT_FIRE];
TEXT[4] = NAME_Prot_Magic;
COUNT[4] = protection [PROT_MAGIC];
TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = value;
};
func void equip_robhar1()
{
AI_PlayAni(self,"R_SCRATCHHEAD");
};
func void unequip_robhar1()
{
AI_PlayAni(self,"R_SCRATCHHEAD");
};
i pyk podmienisz model 3ds i instacje i nazwe
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|