|
Forum o modzie Gothic Wielka Wojna Cała Prawda o Gothic Wielka Wojna bez tajemnic
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 8:56, 01 Maj 2008 Temat postu: Dzieci w GI |
|
|
Kiedyś w Gothic II Noc Kruka kupiłem sobie runę "Zmniejszenie Potwora"poszedłem do klasztoru zmieniłem gildię nowicjuszowi z Nowicjusz na Ork, użyłem czaru i zmniejszyłem go, wyszło tak
Można zrobić coś takiego w Gothic I w skryptach? Tylko, żeby był troszeczkę większy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Czw 10:18, 01 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
manipulacja wysokością i gruboscią jest banalna
do całej wartości NPC dodaj to
Mdl_SetModelScale(self, 0.3, 0.3, 0.3); // 30 % wysokoci orginalnego modelu
Mdl_SetModelScale(self, 0.4, 0.4, 0.4); // 40 % wysokoci orginalnego modelu
itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
samson
Nowy
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 10:15, 07 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Sry że nie do tego tematu ale mam te 10 postów i co dalej? nie mam tego hasła
Autor tego postu dostaje upomnienie o przeczytaniu regulaminu następny taki post zostanie nagrodzeny PIWEM 20%
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pytka
Nowy
Dołączył: 28 Kwi 2008
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Śro 10:42, 07 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
jakiego hasła?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sierak
Nowy
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Nie 23:44, 11 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Xardas17 napisał: |
manipulacja wysokością i gruboscią jest banalna
do całej wartości NPC dodaj to
Mdl_SetModelScale(self, 0.3, 0.3, 0.3); // 30 % wysokoci orginalnego modelu
Mdl_SetModelScale(self, 0.4, 0.4, 0.4); // 40 % wysokoci orginalnego modelu
itp. |
A w którym dokładnie miejscu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maximus
TDM
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 6:59, 12 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Co w którym miesjcu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sierak
Nowy
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Pon 7:06, 12 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Mdl_SetModelScale(self, 0.3, 0.3, 0.3); - to.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maximus
TDM
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 7:09, 12 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
W którym się wgrywa? No przecież, że we skrypcie postaci!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sierak
Nowy
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Pon 7:15, 12 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Tak, tak. W skrypcie postaci. Ja się pytam w którym miejscu! Na jakiej pozycji wzgłedem innych. Tak jak można napisać przykładowo:
1
2
3
,albo
3
1
2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maximus
TDM
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 7:18, 12 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
No znajdx taką samą pozycję, tylko ktora ma inny środek(te liczby). Wtedy ją wytnij i wklej swoją. Przykład :
Mdl_SetModelScale(self, 0.3, 0.3, 0.3);
na
Mdl_SetModelScale(self, 0.5, 0.5, 0.5);
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sierak
Nowy
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Pon 7:26, 12 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Takiej pozycji nie ma. Przynajmniej w G2. Zaraz sprawdzę w G1.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maximus
TDM
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 7:29, 12 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Jak nie ma jak to ona określa wysokość?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sierak
Nowy
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Pon 7:58, 12 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Nie wysokość, lecz wielkość. W G2 zamiast tego jest inna, bardziej rozbudowana (nie rozmiar, ale oddzielnie: grubość, szerokość, wysokość). Sprawdziłem w G1 i nigdzie nie znalazłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Pon 10:32, 12 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Sierak radze ci dobrze kup sobie okulary !!
instance EBR_102_Arto (Npc_Default)
{
//-------- primary data --------
name = "Arto";
npctype = npctype_main;
guild = GIL_GRD;
level = 80;
voice = 13;
id = 102;
//-------- abilities --------
attribute[ATR_STRENGTH] = 70;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 70;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 0;
attribute[ATR_MANA] = 0;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]= 3808;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 3808;
//-------- visuals --------
// animations
Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Arrogance.mds");
// body mesh ,bdytex,skin,head mesh ,headtex,teethtex,ruestung
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_Naked0", 0, 1,"Hum_Head_Bald", 10, 1, EBR_ARMOR_H2);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,0);
//TU FKLEJASASZ WARTOŚĆ
Mdl_SetModelScale(self, 0.5, 0.5, 0.5);
self.aivar[AIV_IMPORTANT] = TRUE;
fight_tactic = FAI_HUMAN_MASTER;
//-------- Talente --------
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_2H,2);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,2);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_BOW,2);
//-------- inventory --------
EquipItem(self,Artos_Schwert);
CreateInvItem(self,ItFo_Potion_Health_03);
CreateInvItem(self,Ring_des_Geschicks);
//-------------Daily Routine-------------
daily_routine = Rtn_start_102;
};
FUNC VOID Rtn_start_102 ()
{
TA_Sleep (02,05,07,35,"OCC_BARONS_UPPER_RIGHT_ROOM_BED2");
TA_Smalltalk (07,35,21,10,"OCC_BARONS_GREATHALL_CENTER_LEFT");
TA_StandAround (21,10,02,05,"OCC_BARONS_GREATHALL_CENTER_MOVEMENT4");
};
FUNC VOID Rtn_OT_102 ()
{
TA_Guard (23,00,07,00,"OCC_BARONS_HALLWAY_FRONT");
TA_Guard (23,00,07,00,"OCC_BARONS_HALLWAY_FRONT");
};
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|