Forum Forum o modzie Gothic Wielka Wojna
Cała Prawda o Gothic Wielka Wojna bez tajemnic
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dzieci w GI

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o modzie Gothic Wielka Wojna Strona Główna -> Pomoc / Pytania
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 8:56, 01 Maj 2008    Temat postu: Dzieci w GI

Kiedyś w Gothic II Noc Kruka kupiłem sobie runę "Zmniejszenie Potwora"poszedłem do klasztoru zmieniłem gildię nowicjuszowi z Nowicjusz na Ork, użyłem czaru i zmniejszyłem go, wyszło tak
Można zrobić coś takiego w Gothic I w skryptach? Tylko, żeby był troszeczkę większy.
Powrót do góry
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Czw 10:18, 01 Maj 2008    Temat postu:

manipulacja wysokością i gruboscią jest banalna


do całej wartości NPC dodaj to


Mdl_SetModelScale(self, 0.3, 0.3, 0.3); // 30 % wysokoci orginalnego modelu
Mdl_SetModelScale(self, 0.4, 0.4, 0.4); // 40 % wysokoci orginalnego modelu

itp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
samson
Nowy
Nowy



Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:15, 07 Maj 2008    Temat postu:

Sry że nie do tego tematu ale mam te 10 postów i co dalej? nie mam tego hasła

Autor tego postu dostaje upomnienie o przeczytaniu regulaminu następny taki post zostanie nagrodzeny PIWEM 20%


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pytka
Nowy
Nowy



Dołączył: 28 Kwi 2008
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Śro 10:42, 07 Maj 2008    Temat postu:

jakiego hasła? Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sierak
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Ziemi

PostWysłany: Nie 23:44, 11 Maj 2008    Temat postu:

Xardas17 napisał:
manipulacja wysokością i gruboscią jest banalna


do całej wartości NPC dodaj to


Mdl_SetModelScale(self, 0.3, 0.3, 0.3); // 30 % wysokoci orginalnego modelu
Mdl_SetModelScale(self, 0.4, 0.4, 0.4); // 40 % wysokoci orginalnego modelu

itp.


A w którym dokładnie miejscu?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maximus
TDM
TDM



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 6:59, 12 Maj 2008    Temat postu:

Co w którym miesjcu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sierak
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Ziemi

PostWysłany: Pon 7:06, 12 Maj 2008    Temat postu:

Mdl_SetModelScale(self, 0.3, 0.3, 0.3); - to.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maximus
TDM
TDM



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 7:09, 12 Maj 2008    Temat postu:

W którym się wgrywa? No przecież, że we skrypcie postaci!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sierak
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Ziemi

PostWysłany: Pon 7:15, 12 Maj 2008    Temat postu:

Tak, tak. W skrypcie postaci. Ja się pytam w którym miejscu! Na jakiej pozycji wzgłedem innych. Tak jak można napisać przykładowo:
1
2
3
,albo
3
1
2


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maximus
TDM
TDM



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 7:18, 12 Maj 2008    Temat postu:

No znajdx taką samą pozycję, tylko ktora ma inny środek(te liczby). Wtedy ją wytnij i wklej swoją. Przykład :

Mdl_SetModelScale(self, 0.3, 0.3, 0.3);

na

Mdl_SetModelScale(self, 0.5, 0.5, 0.5);


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sierak
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Ziemi

PostWysłany: Pon 7:26, 12 Maj 2008    Temat postu:

Takiej pozycji nie ma. Przynajmniej w G2. Zaraz sprawdzę w G1.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maximus
TDM
TDM



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 7:29, 12 Maj 2008    Temat postu:

Jak nie ma jak to ona określa wysokość?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sierak
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Ziemi

PostWysłany: Pon 7:58, 12 Maj 2008    Temat postu:

Nie wysokość, lecz wielkość. W G2 zamiast tego jest inna, bardziej rozbudowana (nie rozmiar, ale oddzielnie: grubość, szerokość, wysokość). Sprawdziłem w G1 i nigdzie nie znalazłem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Pon 10:32, 12 Maj 2008    Temat postu:

Sierak radze ci dobrze kup sobie okulary !!

instance EBR_102_Arto (Npc_Default)
{
//-------- primary data --------

name = "Arto";
npctype = npctype_main;
guild = GIL_GRD;
level = 80;
voice = 13;
id = 102;

//-------- abilities --------
attribute[ATR_STRENGTH] = 70;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 70;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 0;
attribute[ATR_MANA] = 0;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]= 3808;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 3808;

//-------- visuals --------
// animations
Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Arrogance.mds");
// body mesh ,bdytex,skin,head mesh ,headtex,teethtex,ruestung
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_Naked0", 0, 1,"Hum_Head_Bald", 10, 1, EBR_ARMOR_H2);

B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,0);

//TU FKLEJASASZ WARTOŚĆ

Mdl_SetModelScale(self, 0.5, 0.5, 0.5);

self.aivar[AIV_IMPORTANT] = TRUE;

fight_tactic = FAI_HUMAN_MASTER;

//-------- Talente --------
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_2H,2);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,2);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_BOW,2);

//-------- inventory --------
EquipItem(self,Artos_Schwert);
CreateInvItem(self,ItFo_Potion_Health_03);
CreateInvItem(self,Ring_des_Geschicks);

//-------------Daily Routine-------------
daily_routine = Rtn_start_102;
};

FUNC VOID Rtn_start_102 ()
{
TA_Sleep (02,05,07,35,"OCC_BARONS_UPPER_RIGHT_ROOM_BED2");
TA_Smalltalk (07,35,21,10,"OCC_BARONS_GREATHALL_CENTER_LEFT");
TA_StandAround (21,10,02,05,"OCC_BARONS_GREATHALL_CENTER_MOVEMENT4");
};

FUNC VOID Rtn_OT_102 ()
{
TA_Guard (23,00,07,00,"OCC_BARONS_HALLWAY_FRONT");
TA_Guard (23,00,07,00,"OCC_BARONS_HALLWAY_FRONT");
};


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o modzie Gothic Wielka Wojna Strona Główna -> Pomoc / Pytania Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin