Forum Forum o modzie Gothic Wielka Wojna
Cała Prawda o Gothic Wielka Wojna bez tajemnic
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[G2: NK]Edytowanie skryptu nauki

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o modzie Gothic Wielka Wojna Strona Główna -> Pomoc / Pytania
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebinho
Nowy
Nowy



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob 17:41, 15 Mar 2008    Temat postu: [G2: NK]Edytowanie skryptu nauki

//
var int DIA_Roger_Teach_permanent;
//
INSTANCE DIA_Roger_Teach(C_INFO)
{
npc = PIR_30003_Roger;
nr = 4;
condition = DIA_Roger_Teach_Condition;
information = DIA_Roger_Teach_Info;
permanent = TRUE;
description = "Pokaż mi podstawy walki.";
};

FUNC INT DIA_Roger_Teach_Condition()
{
if (MIS_RogerHelp == LOG_SUCCESS)
&&(other.lp >= 10)
{
Info_ClearChoices (DIA_Roger_Teach);
Info_AddChoice (DIA_Roger_Teach, DIALOG_BACK ,DIA_Roger_Teach_Back);

return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_Roger_Teach_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_Roger_Teach_15_00"); //Pokaż mi podstawy walki.


Info_ClearChoices (DIA_Roger_Teach);
Info_AddChoice (DIA_Roger_Teach, DIALOG_BACK ,DIA_Roger_Teach_Back);
Info_AddChoice (DIA_Roger_Teach, B_BuildLearnString(PRINT_Learn1h1 , B_GetLearnCostTalent(other, NPC_TALENT_1H, 10)) ,DIA_Roger_Teach_1H_1);
};

FUNC VOID DIA_Roger_Teach_Back ()
{
Info_ClearChoices (DIA_Roger_Teach);
};

FUNC VOID DIA_Roger_Teach_1H_1 ()
{
B_TeachFightTalentPercent (self, other, NPC_TALENT_1H, 20, 75);
Info_ClearChoices (DIA_Roger_Teach);
Info_AddChoice (DIA_Roger_Teach, DIALOG_BACK ,DIA_Roger_Teach_Back);
Info_AddChoice (DIA_Roger_Teach, B_BuildLearnString(PRINT_Learn1h1 , B_GetLearnCostTalent(other, 10, 10)) ,DIA_Roger_Teach_1H_1);
DIA_Roger_Teach.permanent = 0;
AI_StopProcessInfos (self);
};


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Sob 17:53, 15 Mar 2008    Temat postu: Re: [G2: NK]Edytowanie skryptu nauki

styl ten nawiązać ma do g1 xD ale trosze zagracony jest zbednymi duperołami

//
var int DIA_Roger_Teach_permanent;
//
INSTANCE DIA_Roger_Teach(C_INFO)
{
npc = PIR_30003_Roger;
nr = 4;
condition = DIA_Roger_Teach_Condition;
information = DIA_Roger_Teach_Info;
permanent = TRUE;
description = "Pokaż mi podstawy walki.";
};

FUNC INT DIA_Roger_Teach_Condition()
{
if (MIS_RogerHelp == LOG_SUCCESS)
&&(other.lp >= 10)
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_Roger_Teach_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_Roger_Teach_15_00"); //Pokaż mi podstawy walki.


Info_ClearChoices (DIA_Roger_Teach);
Info_AddChoice (DIA_Roger_Teach, DIALOG_BACK ,DIA_Roger_Teach_Back);


Info_AddChoice (DIA_Roger_Teach, B_BuildLearnString(PRINT_Learn1h1 , B_GetLearnCostTalent(other, 10, 10)) ,DIA_Roger_Teach_1H_1);
};

FUNC VOID DIA_Roger_Teach_Back ()
{
Info_ClearChoices (DIA_Roger_Teach);
};

FUNC VOID DIA_Roger_Teach_1H_1 ()
{
B_TeachFightTalentPercent (self, other, NPC_TALENT_1H, 20, 75);
DIA_Roger_Teach.permanent = 0;
AI_StopProcessInfos (self);
};


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Xardas17 dnia Sob 19:22, 15 Mar 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sebinho
Nowy
Nowy



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob 18:47, 15 Mar 2008    Temat postu:

To aktualny skrypt nauki.

Kod:
// *************************************************
//                   TRAIN
// *************************************************
var int DIA_Roger_Teach_permanent;
//
INSTANCE DIA_Roger_Teach(C_INFO)
{
npc = PIR_30003_Roger;
nr = 4;
condition = DIA_Roger_Teach_Condition;
information = DIA_Roger_Teach_Info;
permanent = TRUE;
description = "Pokaż mi podstawy walki.";
};

FUNC INT DIA_Roger_Teach_Condition()
{
if (MIS_RogerHelp == LOG_SUCCESS)
    {
    return TRUE;
    };
};

FUNC VOID DIA_Roger_Teach_Info()
{   if (other.lp >= 10)
    {
AI_Output (other,self ,"DIA_Roger_Teach_15_00"); //Pokaż mi podstawy walki.

B_TeachFightTalentPercent (self, other, NPC_TALENT_1H, 20, 75);
DIA_Roger_Teach.permanent = 0;
AI_StopProcessInfos (self);
}
else
{
AI_Output (self,other ,"DIA_Roger_Teach_15_01"); //Żebym mógł cię czegokolwiek nauczyć, nabierz więcej doświadczenia.
};
};


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sebinho dnia Pią 18:34, 18 Kwi 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o modzie Gothic Wielka Wojna Strona Główna -> Pomoc / Pytania Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin