|
Forum o modzie Gothic Wielka Wojna Cała Prawda o Gothic Wielka Wojna bez tajemnic
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sebinho
Nowy
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Sob 17:41, 15 Mar 2008 Temat postu: [G2: NK]Edytowanie skryptu nauki |
|
|
//
var int DIA_Roger_Teach_permanent;
//
INSTANCE DIA_Roger_Teach(C_INFO)
{
npc = PIR_30003_Roger;
nr = 4;
condition = DIA_Roger_Teach_Condition;
information = DIA_Roger_Teach_Info;
permanent = TRUE;
description = "Pokaż mi podstawy walki.";
};
FUNC INT DIA_Roger_Teach_Condition()
{
if (MIS_RogerHelp == LOG_SUCCESS)
&&(other.lp >= 10)
{
Info_ClearChoices (DIA_Roger_Teach);
Info_AddChoice (DIA_Roger_Teach, DIALOG_BACK ,DIA_Roger_Teach_Back);
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Roger_Teach_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_Roger_Teach_15_00"); //Pokaż mi podstawy walki.
Info_ClearChoices (DIA_Roger_Teach);
Info_AddChoice (DIA_Roger_Teach, DIALOG_BACK ,DIA_Roger_Teach_Back);
Info_AddChoice (DIA_Roger_Teach, B_BuildLearnString(PRINT_Learn1h1 , B_GetLearnCostTalent(other, NPC_TALENT_1H, 10)) ,DIA_Roger_Teach_1H_1);
};
FUNC VOID DIA_Roger_Teach_Back ()
{
Info_ClearChoices (DIA_Roger_Teach);
};
FUNC VOID DIA_Roger_Teach_1H_1 ()
{
B_TeachFightTalentPercent (self, other, NPC_TALENT_1H, 20, 75);
Info_ClearChoices (DIA_Roger_Teach);
Info_AddChoice (DIA_Roger_Teach, DIALOG_BACK ,DIA_Roger_Teach_Back);
Info_AddChoice (DIA_Roger_Teach, B_BuildLearnString(PRINT_Learn1h1 , B_GetLearnCostTalent(other, 10, 10)) ,DIA_Roger_Teach_1H_1);
DIA_Roger_Teach.permanent = 0;
AI_StopProcessInfos (self);
};
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Sob 17:53, 15 Mar 2008 Temat postu: Re: [G2: NK]Edytowanie skryptu nauki |
|
|
styl ten nawiązać ma do g1 ale trosze zagracony jest zbednymi duperołami
//
var int DIA_Roger_Teach_permanent;
//
INSTANCE DIA_Roger_Teach(C_INFO)
{
npc = PIR_30003_Roger;
nr = 4;
condition = DIA_Roger_Teach_Condition;
information = DIA_Roger_Teach_Info;
permanent = TRUE;
description = "Pokaż mi podstawy walki.";
};
FUNC INT DIA_Roger_Teach_Condition()
{
if (MIS_RogerHelp == LOG_SUCCESS)
&&(other.lp >= 10)
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Roger_Teach_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_Roger_Teach_15_00"); //Pokaż mi podstawy walki.
Info_ClearChoices (DIA_Roger_Teach);
Info_AddChoice (DIA_Roger_Teach, DIALOG_BACK ,DIA_Roger_Teach_Back);
Info_AddChoice (DIA_Roger_Teach, B_BuildLearnString(PRINT_Learn1h1 , B_GetLearnCostTalent(other, 10, 10)) ,DIA_Roger_Teach_1H_1);
};
FUNC VOID DIA_Roger_Teach_Back ()
{
Info_ClearChoices (DIA_Roger_Teach);
};
FUNC VOID DIA_Roger_Teach_1H_1 ()
{
B_TeachFightTalentPercent (self, other, NPC_TALENT_1H, 20, 75);
DIA_Roger_Teach.permanent = 0;
AI_StopProcessInfos (self);
};
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Xardas17 dnia Sob 19:22, 15 Mar 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sebinho
Nowy
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Sob 18:47, 15 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
To aktualny skrypt nauki.
Kod: |
// *************************************************
// TRAIN
// *************************************************
var int DIA_Roger_Teach_permanent;
//
INSTANCE DIA_Roger_Teach(C_INFO)
{
npc = PIR_30003_Roger;
nr = 4;
condition = DIA_Roger_Teach_Condition;
information = DIA_Roger_Teach_Info;
permanent = TRUE;
description = "Pokaż mi podstawy walki.";
};
FUNC INT DIA_Roger_Teach_Condition()
{
if (MIS_RogerHelp == LOG_SUCCESS)
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Roger_Teach_Info()
{ if (other.lp >= 10)
{
AI_Output (other,self ,"DIA_Roger_Teach_15_00"); //Pokaż mi podstawy walki.
B_TeachFightTalentPercent (self, other, NPC_TALENT_1H, 20, 75);
DIA_Roger_Teach.permanent = 0;
AI_StopProcessInfos (self);
}
else
{
AI_Output (self,other ,"DIA_Roger_Teach_15_01"); //Żebym mógł cię czegokolwiek nauczyć, nabierz więcej doświadczenia.
};
}; |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sebinho dnia Pią 18:34, 18 Kwi 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|