Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sierak
Nowy
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Nie 10:41, 18 Maj 2008 Temat postu: G2 NK: Nowy potwór |
|
|
Chciałbym dodać nowego potwora do G2 NK. A tak właściwie to przerobioną kopię oryginalnej bestii. Problem polega na tym, że nie wiem w którym to folderze są pliki bestii.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Nie 11:12, 18 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Masz gmdk do g2?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sierak
Nowy
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Nie 11:50, 18 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Tak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Nie 12:57, 18 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
D:\Program Files\Gothic II\_Work\data\Scripts\Content\Story\NPC\Monster
i tyle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sierak
Nowy
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Nie 13:46, 18 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Dzięki. Ale zdawało mi się, ze te pliki będą miały taką samą budowę jak plik przexportowanej postaci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maximus
TDM
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 14:39, 18 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
A jakiego potwora chcesz dodać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sierak
Nowy
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Nie 14:57, 18 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
raz experymentowałem z kodem hero import/export. Chcę po prostu dodać dzika o model fatness na 100.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Nie 15:57, 18 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
i wyjdzie ci kompletna katastrofa
już 10 jest gubą przesadą ale 100 to już tragedia
jak export i jak inport ?
w GOTHICu
o czym ty mówisz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sierak
Nowy
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Nie 17:11, 18 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Kiedyś bawiłem się tak, że zamieniłem się w dzika, dałem hero export i poedytowałem trochę plik. Później hero import i oglądam wyniki pracy. Myślałem, że pliki potworów mają taką samą konstrukcję jak ten, który robi się przy hero export. Chciałem zrobić po prostu, że dzik na fatness 100, to oddzielny potwór.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|