Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 0:11, 17 Cze 2008 Temat postu: Jak to zrobić? |
|
|
Jak zrobić, coś takiego, że jak NPC (Bezimienny) przebiega obok strażników to oni go atakują, a jak przechodzi (jak mag) to nie atakują go.
Na Thr Modders jak jak mówił Fenix dodać takie coś do pliku externals.d
Kod: |
FUNC VOID BS_run (VAR C_NPC run1 ) { }; |
ale potem chyba trzeba określic zmienną run1 więc to nie wszystko a dalej nie wiem co dodać. Pomożecie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Wto 8:08, 17 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
nie wieze że fenix takie coś powiedział plik extremals nie jest brany pod uwage sam wiem bo dadawałem tam funkcje ale jej efekt był taki jak by jej nie było
niestety nie dasz rady tego w ten sposób zrobić znam inny ale wymaga troszuku pracy na poczaek tigerscript z wywołaniem sie co 1 s
potem funkcje spradzajaca jakim stylem chodzisz a potem reakcje strazników
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wymarly22
Nowy
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 12:47, 17 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Ale można by dodac warunek IF, że jeśli biegniesz to NPC atakują bohatera.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wymarly22 dnia Wto 13:01, 17 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 14:12, 17 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Xardas17 mógłbyś napisać tutoriala, bardzo proszę, ponieważ potrzebuję tego do mojej modyfikacji
|
|
Powrót do góry |
|
|
darekc
Nowy
Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 14:06, 26 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
ja też proszę o ten tutorial.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|