Forum Forum o modzie Gothic Wielka Wojna
Cała Prawda o Gothic Wielka Wojna bez tajemnic
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowa animacja

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o modzie Gothic Wielka Wojna Strona Główna -> Pomoc / Pytania
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bula
Nowy
Nowy



Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:22, 26 Paź 2008    Temat postu: Nowa animacja

Witam.

Mam problem z dodaniem animacji, zrobiłem taki MDS o nazwie HUM_JAJA.MDS (xDD)
Który wygląda tak:

Cytat:
///////////////////////////////////////////////////////////
//////////// Animacja drapania się po jajcach
///////////////////////////////////////////////////////////

Model ("HuS")
{

meshAndTree ("HUM_BODY_NAKED0.ASC")


//Blokowanie zbędnych animacji ruchu

aniEnum
{

// ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
// Drapanie sie po jajcach
// ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ani ("t_drapanie" 1 "s_drapanie" 0.0 0.0 M. "jaja.asc" F 1 35)

// ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
// ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

}
}


Skompilowałem go, dodałem w dialogu PlayAni i nic ...

Czysty HUMANS.MDS:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Nie 16:44, 26 Paź 2008    Temat postu:

// Kaputtlachen
// ani ("t_Laughing" 2 "" 0.1 0.1 M. "Hum_Laugh_M01.asc" F 1 215 FPS:5)

// Ich Trottel
// ani ("t_Idiot" 2 "" 0.1 0.1 M. "Hum_Idiot_M01.asc" F 1 84 FPS:10)

}
}

to koncówka MDS aby dodac twoje dane doklej to


// ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
// Drapanie sie po jajcach
// ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ani ("t_drapanie" 1 "s_drapanie" 0.0 0.0 M. "jaja.asc" F 1 35)


pod koniec animacji g1 o tak

// Kaputtlachen
// ani ("t_Laughing" 2 "" 0.1 0.1 M. "Hum_Laugh_M01.asc" F 1 215 FPS:5)

// Ich Trottel
// ani ("t_Idiot" 2 "" 0.1 0.1 M. "Hum_Idiot_M01.asc" F 1 84 FPS:10)

// ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
// Drapanie sie po jajcach
// ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ani ("t_drapanie" 1 "s_drapanie" 0.0 0.0 M. "jaja.asc" F 1 35)
}
}

i powino dzialac


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Xardas17 dnia Nie 16:45, 26 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bula
Nowy
Nowy



Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:32, 27 Paź 2008    Temat postu:

Dzięki, działa.

Tylko teraz mam następny problem, bo przy odtwarzaniu animacji (jeśli NPC ma miecz dwuręczny, przy jednoręcznych jest ok) NPC wyciąga swój miecz.
Czemu tak się dzieje?

MDS:

Cytat:
///////////////////////////////////////////////////////////
//////////// Pokazywanie mięśni
///////////////////////////////////////////////////////////

Model ("HuS")
{

meshAndTree ("HUM_BODY_NAKED0.ASC")


aniEnum
{

// ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
// Pokazywanie mięśni
// ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ani ("T_PUDZIAN" 1 "S_PUDZIAN" 0.0 0.0 M. "hum_gb_pudzian.asc" F 1 69)

// ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
// ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

}
}


Wpis do humans:

Cytat:
// --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
// Pokazywanie mięśni
// ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ani ("T_PUDZIAN" 1 "S_PUDZIAN" 0.0 0.0 M. "hum_gb_pudzian.asc" F 1 69)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o modzie Gothic Wielka Wojna Strona Główna -> Pomoc / Pytania Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin