Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arathorn
Nowy
Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 15:20, 20 Wrz 2009 Temat postu: Nowe potwory w modzie |
|
|
Elo... prosto z mostu jak wstawiać potwory do moda, prosiłbym o tutka lub odpowiedź.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
martin-95
Nowy
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Nie 16:34, 20 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
nowy mds?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arathorn
Nowy
Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 14:54, 26 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
nie eee... stare potwory w nowym świecie, albo w nowym miejscu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maximus
TDM
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 18:35, 28 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Dajesz waypointa, nazywasz go, potem w skrypcie potwora dajesz nazwe waya i to na tyle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|