Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 20:28, 16 Lip 2008 Temat postu: Pytanko |
|
|
Mam pytanie jak zrobić skrypt, żeby można było zacząć grę nie bezim ale
Orkiem
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 20:28, 16 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Łosiu
TDM
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: :P
|
Wysłany: Śro 20:46, 16 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Nie mam co do tego pewności, ale chyba wystarczy zamienić nazwę modelu orka, na nazwę modelu beziego, ale nie znam się na modowaniu, po prostu to tak z punktu widzenia zwykłego programisty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Althar
TDM
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 20:48, 16 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Wystarczy napisać skrypt w krórym jest wpisany wygląd orka, a później dać odpowiedznią linijkę do pliku *.ini
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sebinho
Nowy
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 21:23, 16 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Ewentualnie wpisać model orka zamiast Bezimiennego w pliku PC_Hero
PS. Zły dział...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 21:35, 16 Lip 2008 Temat postu: odp. |
|
|
Aha mniej więcej rozumiem. DzięX
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sierak
Nowy
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Czw 7:33, 17 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Ja może nie umiem modować, ani programować, ale sądzę, że wystarczy dać orkowi nazwę PC_HERO.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Pią 13:23, 18 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
po piersze to nie temad o modach do tego jest temat a tu spamisz po 2 wystarczy podmienic animacje ale pomysl ten jest bardzo glupi z tego wzgledu ze ork nie moze wielu zeczy np spac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 15:08, 18 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
też zdałem sobie z tego sprawę, a nie dało by się zrobić żeby ork mógł robić wrzytsko to co człowiek?? a ja przeglądałem sobie meshe w spacerze jak robiłem swiat i znalazłem orkowe łozko może na nich ork sie położy
-------------------
O i mam jeszcze pytanko gdy w spacerze dodaje np: Palisadę lub drzewo przez oVob'a to potem NPC przechodzi przez to co mam zrobić... ciężko się robi moda w 3 osoby
--------------------
Zwłaszcza że wrzyscy są początkującymi....
EDIT by Althar: Gośćiu weź sklejaj posty
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maximus
TDM
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 8:52, 19 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
W okienku Objects sklepujesz na True : cdDyn, cdStatic i staticVob.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Sob 12:20, 19 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
po 1 musial bys wykonac animacje a tego nie umiesz po 2 ja sam ich ci nie udziele po 3 zacznij czytac tutoriale a nie zadawac noobskie pytania na ktore sa odpowiedzi do mnie zwracaj sie z czyms trudniejszym bym mialsie zczym poglowic bo nie lubie proscizn
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|