Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Anteek
Nowy
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:05, 18 Paź 2009 Temat postu: Spacer -Acces Violation |
|
|
Witam
Na wstępie chcę zaznaczyć, że szukałem na themodders,org lecz tego nie było może opisze problem:
Napisałem skrypt na broń, i oczywiście trzeba było przerzucić go przez Spacera
No więc odpalam, Wypieram World->reparse script->gothic.src->chwila czekania i błąd ACCES VIOLATION
Może mi ktoś pomóc?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Anteek dnia Nie 12:09, 18 Paź 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Nie 12:08, 18 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Napisałem skrypt na broń, i oczywiście trzeba było przerzucić go przez Spacera
Oturz nie zgodze się taka czynność jest tylko wtedy gdy dodajesz dialogi
urchom gothic mod starteraz opcja reprase script files i wtedy się dowiesz co i jak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Anteek
Nowy
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:09, 18 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Zaznaczyłem w statermodzie Defaultmod i reparse script > play the game
następnie wpisałem kod na moją broń i wyskoczył błąd o vobach czy jakoś tak w konsoli było, że broń stworzona ale nie było jej w grze, nie mogłem jej wziąć do ekwipunku
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Anteek dnia Nie 12:14, 18 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Nie 12:19, 18 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
a ustawileś jej visual ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Anteek
Nowy
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:25, 18 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Już problem rozwiązany stało się tak dlatego że pomyliłem visuale z G2 i dałem mu visual sztyletu z G2 i dlatego nie działa zmieniłem już wszystko w porządku.
PS. A jak naprzykład zrobię kilku NPC, Dialogi, kilka broni,zbroi To wrzucam do spacera? reparse script i co potem VDFS? i robię paczkę z modem?
PS2. Zrobiłem npca wrzuciłem go do Story/npc nazwałem tak jak w pliku z id 2000
dodałem go do startup i jak odpalam gre to przy ładowaniu wyskakuje
U:PAR: Expected ')
' ( line 29 )
I nie mogę znaleźć tej linijki z błędem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Anteek dnia Nie 13:01, 18 Paź 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Nie 13:00, 18 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Do startupa dajemy coś w tym stylu
Wld_InsertNpc(Rycerz_90016_ORK,"WAYPONT_2");
Rycerz_90016_ORK instacja npc WAYPONT_2 gdzie sie pojawia npc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Anteek
Nowy
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 13:07, 18 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Zrobiłem ten skrypt npca i wczytuje się normalnie gra ale jak go przyzwe, pójdę na jego startup to wyskakuje błąd
yfrog. com /7hlollqp
usuń spacje
Naciskam OK i dalej gram w oknie a mój npc tam jest ale czemu wyskakuje ten błąd?
I gdzie w G1 jest folder z dialogami?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Anteek dnia Nie 15:09, 18 Paź 2009, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Nie 16:19, 18 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
jaki bład się pojawia ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Anteek
Nowy
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 12:47, 19 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
yfrog. com /7hlollqp
tutaj screen trzeba usunać spacje
A gdzie znajdę folder z dialogiami w G1 i jak je napisać bo chyba inaczej się pisze w G1 a inaczej w G2NK
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Pon 20:34, 19 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
na przyszłośc nie dawaj linka dzielac go spacjami bo wyglada to bardzo podejrzanie śmiało dajesz link bez przrywników
co do błedu wynika że nie masz animacji lub z jakiegoś powodu animacja nie działa ci edytowałes Pliki MDS?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Anteek
Nowy
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 12:59, 20 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Nie, nie edytowałem
A mam pytanie co się dzieje z tym gothicem 1 napisałem dialog i ciągle w spacerze były błędy no więc spróbowałem napisać dialog od nowa w programie i znów błędy jak pisać te skrypty bezbłędnie jak nie wiem w który pliku co i jak a po tych wszystkich błędach wyskakuje Acces Violation
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Anteek dnia Wto 13:04, 20 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Wto 21:07, 20 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
spacer nienadaje sie do wykrywania błedów temu represuje się skrypty gothic starter mod on pokazuje dokładne dane gdzie i w jakim pliku jest bła i na której linijce i jaki to jest typ błędu
Naprawde radze ci poczytaj tutki na TM(the modders ) w przeciwnym wypadku się szybko zniechęcisz do modowania bo ja nie jestem ci w stanie wszystkiego tu na forum opisać nawet na gg ze wzgledu że mój czas na kompie jest określony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|