Forum Forum o modzie Gothic Wielka Wojna
Cała Prawda o Gothic Wielka Wojna bez tajemnic
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Spacer -Acces Violation

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o modzie Gothic Wielka Wojna Strona Główna -> Pomoc / Pytania
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Anteek
Nowy
Nowy



Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:05, 18 Paź 2009    Temat postu: Spacer -Acces Violation

Witam
Na wstępie chcę zaznaczyć, że szukałem na themodders,org lecz tego nie było może opisze problem:
Napisałem skrypt na broń, i oczywiście trzeba było przerzucić go przez Spacera
No więc odpalam, Wypieram World->reparse script->gothic.src->chwila czekania i błąd ACCES VIOLATION

Może mi ktoś pomóc?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Anteek dnia Nie 12:09, 18 Paź 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Nie 12:08, 18 Paź 2009    Temat postu:

Napisałem skrypt na broń, i oczywiście trzeba było przerzucić go przez Spacera



Oturz nie zgodze się taka czynność jest tylko wtedy gdy dodajesz dialogi

urchom gothic mod starteraz opcja reprase script files i wtedy się dowiesz co i jak


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Anteek
Nowy
Nowy



Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:09, 18 Paź 2009    Temat postu:

Zaznaczyłem w statermodzie Defaultmod i reparse script > play the game
następnie wpisałem kod na moją broń i wyskoczył błąd o vobach czy jakoś tak w konsoli było, że broń stworzona ale nie było jej w grze, nie mogłem jej wziąć do ekwipunku


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Anteek dnia Nie 12:14, 18 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Nie 12:19, 18 Paź 2009    Temat postu:

a ustawileś jej visual ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Anteek
Nowy
Nowy



Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:25, 18 Paź 2009    Temat postu:

Już problem rozwiązany stało się tak dlatego że pomyliłem visuale z G2 i dałem mu visual sztyletu z G2 i dlatego nie działa zmieniłem już wszystko w porządku.

PS. A jak naprzykład zrobię kilku NPC, Dialogi, kilka broni,zbroi To wrzucam do spacera? reparse script i co potem VDFS? i robię paczkę z modem?

PS2. Zrobiłem npca wrzuciłem go do Story/npc nazwałem tak jak w pliku z id 2000
dodałem go do startup i jak odpalam gre to przy ładowaniu wyskakuje
U:PAR: Expected ')
' ( line 29 )
I nie mogę znaleźć tej linijki z błędem


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Anteek dnia Nie 13:01, 18 Paź 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Nie 13:00, 18 Paź 2009    Temat postu:

Do startupa dajemy coś w tym stylu

Wld_InsertNpc(Rycerz_90016_ORK,"WAYPONT_2");

Rycerz_90016_ORK instacja npc WAYPONT_2 gdzie sie pojawia npc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Anteek
Nowy
Nowy



Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:07, 18 Paź 2009    Temat postu:

Zrobiłem ten skrypt npca i wczytuje się normalnie gra ale jak go przyzwe, pójdę na jego startup to wyskakuje błąd

yfrog. com /7hlollqp
usuń spacje
Naciskam OK i dalej gram w oknie a mój npc tam jest ale czemu wyskakuje ten błąd?

I gdzie w G1 jest folder z dialogami?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Anteek dnia Nie 15:09, 18 Paź 2009, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Nie 16:19, 18 Paź 2009    Temat postu:

jaki bład się pojawia ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Anteek
Nowy
Nowy



Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:47, 19 Paź 2009    Temat postu:

yfrog. com /7hlollqp
tutaj screen trzeba usunać spacje

A gdzie znajdę folder z dialogiami w G1 i jak je napisać bo chyba inaczej się pisze w G1 a inaczej w G2NK


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Pon 20:34, 19 Paź 2009    Temat postu:

na przyszłośc nie dawaj linka dzielac go spacjami bo wyglada to bardzo podejrzanie śmiało dajesz link bez przrywników

co do błedu wynika że nie masz animacji lub z jakiegoś powodu animacja nie działa ci edytowałes Pliki MDS?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Anteek
Nowy
Nowy



Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 12:59, 20 Paź 2009    Temat postu:

Nie, nie edytowałem

A mam pytanie co się dzieje z tym gothicem 1 napisałem dialog i ciągle w spacerze były błędy no więc spróbowałem napisać dialog od nowa w programie i znów błędy jak pisać te skrypty bezbłędnie jak nie wiem w który pliku co i jak a po tych wszystkich błędach wyskakuje Acces Violation


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Anteek dnia Wto 13:04, 20 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Wto 21:07, 20 Paź 2009    Temat postu:

spacer nienadaje sie do wykrywania błedów temu represuje się skrypty gothic starter mod on pokazuje dokładne dane gdzie i w jakim pliku jest bła i na której linijce i jaki to jest typ błędu

Naprawde radze ci poczytaj tutki na TM(the modders ) w przeciwnym wypadku się szybko zniechęcisz do modowania bo ja nie jestem ci w stanie wszystkiego tu na forum opisać nawet na gg ze wzgledu że mój czas na kompie jest określony


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o modzie Gothic Wielka Wojna Strona Główna -> Pomoc / Pytania Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin