Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
drewko
TESTER
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 8:46, 06 Kwi 2008 Temat postu: Świat G2NK |
|
|
Potrzebuje świat G2NK do G1 tzw.może być mesh świata lub plik zen do g1. I do tego wszystkie tekstury potrzebne do poprawnego wyświetlania świata. śwat najlepiej żeby był w 1 pliku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Maximus
TDM
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 11:34, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Oszalałeś????!!!! Przecież to jest zupełnie inny silnik. Chcesz zrobić Jarkendar w Koloni karnej??? Odpuśc sobie. Mówie ci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łosiu
TDM
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: :P
|
Wysłany: Nie 11:42, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Maximus, nie sądzisz, że przesadzasz? Świat NK w GI może być dobrym pomysłem. Ciekawie będzie się grało w to co w NK na statystykach GI.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sierak
Nowy
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Nie 12:43, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Ja bym wolał na odwrót. G1 w NK.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maximus
TDM
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 13:30, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Wiecie o co mi chodzi. Żeby doać Jarkendar do G1, to by trzeba przerobić CAŁY Jarkendar. Bo silnik G1 nie utrzymałby takiej pięknej grafy. Czyli roboty tyle, że nie wyobrażam sobie tych podkrążonych gał i innych rzeczy, po nieprzespanych nocach spędzonych nad przerabianiem Jarkenadaru. No chyba, że drewko to specjalisa i mistrz, nad mistrzami, to może by się jakoś uwinął. Ale osobiście uważam to jako zamach na zdrowie. Pewnie teraz powiecie : Przecież grupa The Dragon Masters przerobiła Nordmar, Myrtane i Varant. A ja mówie tak, że u nich pracują dziesiątki ludzi, i sam Jarkendar, to za wiele jak dla jednej osoby.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sierak
Nowy
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Nie 13:58, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
A nie wystarczy zmienić textur i podrobić trochę kilka obiektów na bardziej kwadratowe??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maximus
TDM
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 14:39, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy silnik by się dał tak łatwo oszukać. Raczej nie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sierak
Nowy
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Nie 14:40, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
A co tam oprócz tych rzeczy jest takiego niestrawnego dla G1??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drewko
TESTER
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 14:41, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Ja kiedyś jak robiłęm moda miałem świat z g2nk w g1 aledlugo w tym nie siedziałem czyzby tak wiele się zmieniło. Kiedyś wystarczyło wyciągnać meshe lvli i połączyć w 3ds max i gotowe do zaladowania do spacera
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maximus
TDM
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 14:43, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
No wiesz... Nowy silnik jest, więc owe tekstury też nowe tak?A samo podmienianie tekstur, to dużo roboty. Do tego dochodzę inne rzeczy. Zabardzo to się nie znam, ale wiem, że same tekturki to nie wszystko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sierak
Nowy
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Nie 14:44, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Jak masz ten świat to po co piszesz tu, że go potrzebujesz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drewko
TESTER
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 14:53, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Pisałem, że miałem.... bo to było dawno temu jak byłem w TDM... to robilemwlasnego moda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sierak
Nowy
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Nie 15:10, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
A nie możesz go zrobić jeszcze raz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łosiu
TDM
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: :P
|
Wysłany: Nie 15:27, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Sierak, odnośnie GI w NK, to już kompletuję team. Niedługo zaczynamy robotę. I drewko, jak ktoś miałby już cały świat z przerobionymi teksturami, to raczej wykorzystałby go sam, zamiast dawać komuś.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Łosiu dnia Nie 15:28, 06 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sierak
Nowy
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Nie 15:35, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
I niech będzie jaknajbardziej g1. Mówię też o dialogach, texturach, muzyce. A nie robić taki NK. G2texturespack tak właściwie dobrze wygląda tylko w dickuricc'u.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łosiu
TDM
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: :P
|
Wysłany: Nie 15:43, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Przecież. Świat planujemy zrobić dokładnie taki sam, tylko grafikę poprawimy, tak by silnik pokazywał swoje możliwości. Ale nie przestawimy ani jednego kamienia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sierak
Nowy
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Nie 16:00, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
I ani jednej texturki ani NPC. Jeżeli potraficie to przenieście skrypt, że to co dalej ma mniej FPS.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drewko
TESTER
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 18:27, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Spójrzcie na pierwszy post i nie odbiegajcie od tematu bo ja nie pytam się czy to jest możliwe bo wiem, że jest.Bo kiedyś sam miałem wyciagniete z g2nk level meshes i połaczone odcinki terenu w 3ds max i działało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łosiu
TDM
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: :P
|
Wysłany: Nie 18:30, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Więc ja Ci piszę: mało kto podzieli się z tobą takimi rzeczami, bo jak sam przyznałeś, jest z tym trochę roboty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drewko
TESTER
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 18:33, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
to prosiłbym o ile ktoś jest taki dobry o wsadzenie level meshes z addonu ja je sam połącze i może tu wstawie bo aktualnie mam pozyczone g2nk koledze a on pracuje i go malo widuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
McBarTez
Nowy
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Pią 17:40, 12 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Jest to możliwe...na stronce [link widoczny dla zalogowanych] jest plik dzięki któremu można dać nawet świat z G3 bo ten programik wyłącz limit FPS...Działa bo sam teraz się bawie w ulepszanie świata to znaczy że nie będzie kantów
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez McBarTez dnia Pią 17:47, 12 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
martin-95
Nowy
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Pią 19:45, 09 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
silnik nie jest inny bo ten sam albo inna wersja poniewaz taka sama grafa jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
McBarTez
Nowy
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Wto 14:04, 17 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
tak w ogóle to grafa nie jest taka sama bo jest ociupinkę lepsza...ale ja zamieściłem powyżej program który umożliwia grę na AAx16 nawet...to znaczy że usuwa limit poligonów dlatego mogą tam być modele nawet z Gothic 3 ,Crysis lub Gta IV
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|