Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lotny
Nowy
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 9:28, 06 Wrz 2009 Temat postu: Wstawianie nowych vobów |
|
|
Ściągnąłem parę nowych mobów z neta ( w formacie .3ds ) , wstawiłem do folderu Mobs, i w Spacerze wstawiam je (w gothicu 2) w jakimś miejscu, po zapisie i włączeniu gry, moby są, tylko można przez nie przechodzić, i .np nie można wejść na schody. Wcześniej też miałem ten problem, przy wstawianiu mobów z Górniczej Doliny, w Khorinis
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
martin-95
Nowy
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Pon 14:20, 07 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
ostatnie dwie opcje co jest falase zmień na true chyba cdyn i static vob
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lotny
Nowy
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:55, 10 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
dzięki, to teraz coś innego: jak wstawiać większe obiekty, typu np. latarnia morska, domy z khorinis, albo inne obiekty które nie są vobami?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maximus
TDM
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 18:18, 11 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Musisz zrobić tak : Mieć sam 3Ds tego obiektu (czyli np. sama latarnia morska), otworzyc go spacerem, wziąć compile world/kompiluj świat, potem odznaczyć editor mode i zaznaczyć out doora. Potem robisz Save Zen/Zapisz Zen i zapisujesz w folderze Worlds. Potem wchodzisz w świat, w którym chcesz tą latarnie otworzyć i klikasz prawym na świecie. Rozwija się lista opcji, na niej najeżdżasz myszką na opcję "Vob". Rozwija się obok kolejna lista i klikasz "Insert VobTree". Szukasz w folderze worlds twoją latarnie.zen i klikasz "OK". Powinna się dodać do świata jako vob .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lotny
Nowy
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:24, 15 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
znowu dzięki, i kolejne pytanie, ściągnąłem z WOG (world of gothic) model 3d hełmu (w formacie .max), w trialu 3ds maxa dodałem jakieś rogi, i exportowałem do folderu ze zbrojami (zmieniłem na plik .3ds), dodałem do tego skrypt z innego hełmu z neta, i po paru poprawkach uruchomiłem G2 z opcją "skripte parsen" i wyskakuje could not load visual, a przecież typ pliku się zgadza itp.
-----------
i jeszcze na coś do poprzedniej odpowiedzi: wiem że muszę mieć .3ds-a obiektu, tylko właśnie nie wiem skąd...
EDIT by Althar: Używaj opcji "Zmień"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Althar
TDM
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 19:46, 07 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Jak masz 3ds max'a to otwierasz plik .max i dajesz File/Export/.3ds
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lotny
Nowy
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:30, 07 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
tyle wiem, tylko skąd wziąć pełną wersję 3ds.maxa, bo mi się trial skończył (oczywiście darmową)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Althar
TDM
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 20:36, 07 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Z półki sklepowej. Wchodizsz na stronę producenta (chyba Autodesk) kilkasz na "BUY" czy coś, wypełniasz dane, wybierasz jak chcesz zapłacić i po jakimś czasie przyślą Ci pudełko z płytą itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maximus
TDM
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 11:59, 08 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Chyba nie o to mu chodziło...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lotny
Nowy
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 14:29, 09 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
chyba nie xP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Althar
TDM
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 15:40, 09 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Piractwa raczej nie można promować(dawać linków itp.) więc radź sobie sam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maximus
TDM
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 0:05, 10 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Althar - piractwa nie trzeba promować. 95% polskiej młodzieży regularnie ściąga coś z internetu. Tego sie nie promuje. To już dawno sie wypromowało samo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łosiu
TDM
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: :P
|
Wysłany: Sob 0:40, 10 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Maximusie... Ja nie chcę nic mówić, ale wśród moich znajomych może tylko 30% pobiera nielegalne kopie gier. I są za to wyśmiewani - ogólnie w moim środowisku lepiej już nie mieć gry, niż mieć ją nielegalną...
A co do programów - zawsze jest darmowa alternatywa. Do maxa, to chociaż by Blender - tylko dlatego, że jest trochę trudniejszy miało by się okradać ludzi na tysiące złotych?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Łosiu dnia Sob 0:42, 10 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Althar
TDM
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 9:19, 10 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Heh, u mnie jest na odwrót. Jestem wyśmiewany, bo mam legalne gry. Wszyscy moi koledzy mają piraty.
A program - tak, są darmowe, ale przeważnie licencja zabrania czerpania korzyści majątkowych z prac w nich zrobionych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lotny
Nowy
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 9:31, 10 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
ja też mam wszystkie legalne, ale po prostu nie chciałem kupować całego 3ds.maxa, do zrobienia 2-3 map do moda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łosiu
TDM
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: :P
|
Wysłany: Sob 14:18, 10 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Do 2 - 3 map, to można użyć blendera. Jego licencja pozwala na komercyjne użytkowanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maximus
TDM
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 14:51, 10 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
W swojej kolekcji ok. 500 gier, mam może ze 10 piratów. I to gry, które kosztują ze 2 dychy, jak LOTR : Powrót króla itp. A w PS 2 nawet nie mam "czipa" .
PS : U mnie 99% kolegów nałogowo ściąga gry z neta. Tak więc, nie wiem Łosiu gdzie ty mieszkasz - ale to chyba ostatnie takie miejsce na świecie, gdzie wyśmiewają piractwo .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maximus dnia Sob 14:52, 10 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
lotny
Nowy
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 16:08, 10 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
żeby nie zaśmiecać forum zbędnymi tematami, zapytam tutaj: widziałem te mapy w 3d wykonywane na zlecenia użytkowników "nowych", czy ja też mógłbym prosić Xardasa o zrobienie mapy, jak zrobię rys. ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maximus
TDM
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 16:19, 10 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Jak zrobisz rysunek, to najprawdopodobniej dostaniesz mapkę .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|