Althar
TDM
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 16:22, 18 Kwi 2008 Temat postu: [Spacer] Texturowanie |
|
|
1. Otwieramy Spacer'a
2.
1-Jeśli chcemy użyć textur, które są w innym ZEN'ie to otwieramy go, następnie otwieramy nasz plik świata i mamy do dyspozycji textury ze świata, który otworzyliśmy na początku.
2-Jeśli chcemy dodać własne textury to wiem tylko tyle, że w oknie z texturami, gdzieś(nie wiem do końca gdzie, spróbujcie do tego dojść sami, jak wam się uda to piszcie) musimy wybrać plik naszej textury (w formacie .tga)
3. Kompilujemy świat i światło (chyba wiecie jak to zrobić)
4. Klikając LPM zaznaczamy polygon (klikając F3 możemy zaznaczyć nawet najmniejszy polygon za pomocą "celownika"), możemy przytrzymać LPM, żeby zaznaczyć więcej polygonów za jednym razem.
5. W oknie z texturami wybieramy tą, która ma być na zaznaczonych polygonach.
6. Klikamy PPM i (jeśli mamy wersję polską, jeśli nie to to sobie przetłumaczcie, polecam [link widoczny dla zalogowanych]) klikamy na "Zastosuj" lub "Zastosuj i odznacz"
7. Jeśli nałożone textury odpowiadają zapisujemy świat (w *.3ds albo jeśli chcemy dodać waypointy itp. to w *.ZEN).
Gotowe, teraz wystarczy zapisać świat w formacie *.ZEN dodać StartPoint'a wpisać odpowiednie rzeczy w pliku *.ini i już mamy prosty modzik.
Można kopiować część lub całość tutorialu pod warunkiem, że będzie podane, iż jestem autorem powyższego tutorialu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Althar dnia Pon 15:30, 02 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|