Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maximus
TDM
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 13:00, 09 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Wszystko jest dobrze. Atak jest malutki i zabija mnie byle wilk. Jest ok, ale nadal wyłącza się gra po każdej akcji. Np. biorę Atak na bestię. klikam 4. i po walce klikam albo np. 3 albo enter albo jakikolwiek klawisz to się wylacza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Pią 13:04, 09 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
atak jest mały bo Siłe masz mała i walke też
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maximus
TDM
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 12:21, 11 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Tylko wtedy na samym poczatku gry walilempo 3465356, a teraz po 20. Aha. Mógłbyś zrobić jeszcze, aby tak szybko się walka nie działa? Bo chciałbym na bieżąco śledzić jej przebieg, a jeżeli np. ktoś nie lubi tak wolo i od razu chce mieć wynik, to mógłbyś zrobić opcję gdzieś z boku przyśpiesz walkę, ale oólnie, to niech ona przebiega dość wolna. Co 2 sekundy jedno.
PS: Czy wszystkie sektory działają? Bo mógłbyś zrobić tak, żeby np. Iść na pustynie, to trzba przejść przez Geldern itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Nie 15:39, 11 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
do sektorów niema ograniczeń im dalszy sektor od koloni karnej tym gorsze potwory bedą
do szybkosci walki jest tylko jedno albo będziesz musiał wciskac enter albo samo szybko obliczy
innej opcji nie ma
wybrałem najeprzą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sierak
Nowy
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Nie 16:00, 11 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Xardas17 napisał: |
do sektorów niema ograniczeń im dalszy sektor od koloni karnej tym gorsze potwory bedą (...) |
Nie lepiej będzie, że najsłabsze potwory będą przy Vengardzie (patrolowanej stolicy), a im dalej, tym silniejsze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maximus
TDM
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 20:47, 11 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Nie. A poza tym to to co narysowałeś na tych mapach to nie są sektory? ja myślałem, że właśnie to są sektory. Czyli od 1 do chyba 53.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Nie 21:16, 11 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
przecież pisze że im dalej od koloni tym gorsze potwory
Sektor czyli Swiat podzelony na kawałki każdy kawałek to sektor
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sierak
Nowy
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Nie 21:59, 11 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
A ja mówię, że powinno być im dalej od Vebgardu!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maximus
TDM
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 7:03, 12 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Cicho siedź! Kolonia to bardzo dobry punkt nawigacyjny. A do Myrtany będziemy mieli od razu możliwość dojścia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sierak
Nowy
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Pon 7:09, 12 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Od razu po całym świecie, jeśli masz dość doświadczenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maximus
TDM
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 7:10, 12 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
To trochę tanio, ale nie oczekiwałem wiele .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Pon 10:35, 12 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
mozesz isć gdzie chcesz tylko pamiętaj ze możesz skończyć podróż jako trup
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sierak
Nowy
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Pon 10:43, 12 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
O to mi chodziło/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łosiu
TDM
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: :P
|
Wysłany: Pon 11:56, 12 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Sierak... NIE SPAMUJ!!!
I mam taką propozycję, ale Xardas musiałby jeszcze trochę dopisać do programu.
Można by zrobić tak, że jeżeli jesteśmy np. w sektorze (tak to nazywam, ale tutaj mi chodzi o jedną część mapy) to można iść tylko do sąsiadującego, by nie było tak, że na lajcie idziemy przez ziemie orków do wieży ksardasa. (przykład).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sierak
Nowy
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Pon 12:00, 12 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Xar już napisał, że będzie można się poruszać nierealnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łosiu
TDM
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: :P
|
Wysłany: Pon 12:03, 12 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Ale ja wychodzę z propozycją, by urozmaicić grę. No bo ciekawsze będzie, przedzieranie się przez ziemie orków, niż teleportacja od razu do celu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maximus
TDM
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 12:35, 12 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Łosiu... kup se okluary! Przecież moje poprzednie posty właśnie to miały na myśli. Żeby chodzić, tylko z sektoru 1 można do 2 i 3 a nie od razu do 50.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łosiu
TDM
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: :P
|
Wysłany: Pon 12:36, 12 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Ja to napisałem miesiąc temu, zaraz jak się zaczęło, poszukaj, to może jeszcze znajdziesz.
Edit\\
I ja wiem jak to zrobić, wiem, że to nie jest trudne i ja to konkretniej opisałem.
edit2\\
Ale fakt, w tym temacie rzeczywiście pierwszy to opisałeś, tylko zapomniałem o tym
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Łosiu dnia Pon 12:43, 12 Maj 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Pon 12:58, 12 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
tak tylko zastanwaia mnie tu kilka spraw
po pierwsze czy jak dostaniesz zadanie że masz ie udac na pole 58
a jesteś na polu 2 to czy masz ochote tak daleko zapierdzielać ? 56 razy urchomić programa ?
Chore zupełnie nie normalne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łosiu
TDM
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: :P
|
Wysłany: Pon 13:11, 12 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
No jak uruchamiać program, to nie, ale i tak będziesz musiał zrobić coś z tym programem, by się nie wyłączał. I wtedy to już będzie można tak zrobić
I nie normalne, jest to, że przechadzam się przez całe ziemie orków i nic się nie dzieje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maximus
TDM
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 14:49, 12 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Nom. Ale przecież zadania można zrobić, że dostaje się do sektoru, czyli nie na 3 dostaje zadanie związane z 57, tylko jak jestem na 57.
PS: Graliście kiedyś w grę okienkową(taką jak GWW gra) milionerzy? Oni tam zrobili, że się nie wyłączało za każdym razem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Pon 14:58, 12 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Hieh macie ruskie wymagania a takn naprawde skupić sie na podstawch nie umiecie ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maximus
TDM
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 18:29, 12 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Xardas... a nurtuje mnie takie pytanie. Czy ty tą grę będziesz optymalizował (znaczy dodawał nowe opcje itp.) na odległość, czy trzeba będzie ściągać coraz to nowsze pliki. Wiem, że będzie to gra internetowa, ale nigdy nic do końca nie wiadomo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łosiu
TDM
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: :P
|
Wysłany: Pon 18:32, 12 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Raczej będzie pobieranko nowych wersji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Pią 17:24, 16 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Gra
Wersja 0,60
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maximus
TDM
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 15:23, 17 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Data zapisu
Rok 2008 Dzień 17 Miesiąc 5
Godzina 21 Minuta 14 Sekunda 46
Gracz Xardas17
Poziom 5
Wytrzymałość 42 / 140
Siła 40
Zręczność 10
Obrona 0
Atak 0
Doświadczenie 5230 / 8100
Punkty nauki 0
Złoto 3746
Atak miecza 0
Obrona tarczy 0
Oto moje staty. Tw wersja poprawiła 95% błędów. Wszystko jest spoko, tylko:
1. Brakuje mi wskażnika xxx/xxxxx exp na koniec walki. Trochę męczące jest za każdym razem wchodzenie w staty.
2. Czasami, ale to czasami jak biore nauka to sie gra zwiesza, ale to deal wystarczy wyłączyć i włączyć(wtedy trzeba było ciągle wyłączać i włączać )
3. Przydałoby się coś w rodzaju sklepu Np. :
1...
2...
3...
4...
5 Sklep >Sklep od 5lvl
Sklep 10 lvl
Sklep od 20 lvl
Sklep od 50 lvl
Bo niby są itemy, ale z potworków nic nie wylatuje. Wytykałem teraz błędy, ale przecież ta gra ma bardzo dużo zalet. Jedyna wada to to że trochę monotonne są walki, ale co tam. Bardzo przyjemnie się gra oi proszę tylko o ten sklep i ilość expa na koniec wyniku bitwy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maximus dnia Sob 15:25, 17 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Sob 16:42, 17 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Lol a to nie ostateczna wersja
Zamiast handlu bedzie HAZARD i tylko w miastach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maximus
TDM
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 7:24, 18 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Podoba mi się ten pomysł. Aha i chciałem napisać, że przyjemnie się teraz gra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bijek
Nowy
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Śro 14:42, 08 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
A to jest za darmo
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łosiu
TDM
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: :P
|
Wysłany: Śro 16:24, 08 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Tak, to jest za darmo. Może i będzie jeszcze w przyszłości rozwijane, ale póki co, to koncentrujemy się na grze forumowej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maximus
TDM
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 16:49, 08 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Eee... A skąd ON ma dostęp do Tajnego Działu ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Althar
TDM
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 17:33, 08 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Nie wiem, ale ja też mam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adamo
Nowy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecino i okolice
|
Wysłany: Śro 18:22, 08 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Tajny dział jest tak tajny, że każdy ma do niego dostęp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
martin-95
Nowy
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Czw 8:06, 09 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
no tak jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiano
Nowy
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 676
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z daleka
|
Wysłany: Czw 12:59, 09 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Ha jestem tajniakiem ..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sierak
Nowy
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Czw 18:24, 09 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
EJ! We on mi ztąd! To jest dział tylko dla tajniaków! Wy nie powinniście mi tu wchodzić, mali! Xardi powinien was wygonić! Tak! To jest to! I jeszcze raz won, bo zadzwonię na policje!
@up
hehe, żart
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiano
Nowy
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 676
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z daleka
|
Wysłany: Czw 19:06, 09 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Oprzemy się pałkom!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bijek
Nowy
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Śro 16:34, 16 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Mi się sćiągnąć nie chce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maximus
TDM
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 20:11, 21 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Pewnie link wygasł. No niestety, jako, że Xardas 17 rzadko się tu zjawia to możesz zapomnieć o tej grze .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|