Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dekster17
Nowy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:06, 11 Paź 2007 Temat postu: Pytania |
|
|
Tutaj mozecie zadawac pytania dotyczace Zlodzieja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Diego1991
Gość
|
Wysłany: Wto 10:34, 06 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
czy zlodziej bedzie niewidzalny jak bedzie w mroku i straznicy go nie zobacza
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Wto 13:52, 06 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Diego1991 napisał: |
czy zlodziej bedzie niewidzalny jak bedzie w mroku i straznicy go nie zobacza |
złodziej ma spejaly talent a raczej kilka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rideee
Nowy
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 15:32, 06 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Heh .. co do tematu tego posta powyżej mogłem się tego spodziewać że nic nie powie ale sie zobaczy... runy na niewidzialność ? ;> może jest coś takiego ??
PS. Goście mogą pisać na forum ?? :> od kiedy ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Diego1991
Gość
|
Wysłany: Wto 17:17, 06 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Albo morzna wykorzystac mod do gothic 1 the dark projekt demo tam bylo tak ze im ciemniej tym cie bardziej niewidza strarznicy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Diego1991
Gość
|
Wysłany: Wto 17:19, 06 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Równierz morzna było ogłószac i zabijac NPC-tów od tyłu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rideee
Nowy
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 17:49, 06 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Proponuje rozmawiać o tym w dziale dla tego stworzonym żeby nie było burdelu >> KLIK
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tizgar
Administrator
Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 6:39, 07 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Tutaj sie pisze nie o propozycjach tylko o pytaniach dotyczacych klasy takie to trudne do zrozumienia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Śro 8:12, 07 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
JAk wdze to panowi nie czytali o klasach postaci i o nowych unikatowych talentach otuz jest talent MORDERCA
podkradamy sie do pana od tyłu i puk go i pan upada i umiera tyle i dostjemy exp dobre jesli ktoś chce se pokilować npc
co do reszty posze nie podawać pomysłów które już są i nie w tym temacie co teraz o to was tylko prosze
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bula
Nowy
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 18:38, 23 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Gupie to jest że złodziej co LVL traci 3 siły!
A co potem jak będzie miał siłe na minus?
Ja bym proponował to usunąć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Sob 18:57, 23 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Hi hi widziałes silnego zxłodzieja ? bo ja jeszcze nie
Złodieje sa szybcy i zeczni a nie silni i powolni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maximus
TDM
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 10:14, 04 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Czy będą nowe sztylety dla zabójców(złodziei)? A jeśli będą, to czy nowe animacje tych broni też wystąpią? Np. Ręce skrzyżowane, wyprostowane. pomiędzy sztyletami głowa ofiara, a my te ręce odkrzyżowujemy. Wiecie o co chodzi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sierak
Nowy
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Pią 12:39, 04 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Xardas17 napisał: |
Hi hi widziałes silnego zxłodzieja? |
Jak złodziej nie będzie miał siły to nie będzie mógł udźwignąć nawet sztyletu Głupie jest tracenie atrybutów! Wybrałem barbarzyńcę i wkrótce chyba na 4 lvl miałem -11 many (PRZEZ JEDNO N) Może byście zrobili, że się traci tylko, jeśli przez cały odstęp czasu od awansu do drugiego awansu nie użyje danego atrybutu to się traci. I że nie można go stracić niżej niż jakaś tam granica.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Nie 7:58, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
to zależy od alkocholu a i tak robie menu gry więc można tym sterować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sierak
Nowy
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Nie 10:13, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
A menu ma być za przeproszeniem wszechmogące? Weź lepiej zrób, że to zależy od poziomu trudności jaki się wybiera na pocz. gry, a nie, że przechodzisz na piekle i jest Ci łatwiej niż na łatwym przez to, że zmieniłeś sobie kilka opcji w menu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łosiu
TDM
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: :P
|
Wysłany: Nie 12:18, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Sierak, niektórzy chcą mieć trudne walki, ciężką grę itp. ale nie chcą się bawić w simsy, jak to mówią, więc sobie wyłączą alko i kalorie, a niektórzy chcą mieć grę real, ale łatwą walkę, więc sobie władują najniższy poziom i włączone alko i kalorie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maximus
TDM
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 12:28, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
alk. i kal. mogą być, ale z tym tytoniem to zjechane na maksa. Przecież wypalenie jednej łodygo trwa 5 sec., wiec jak masz - 100, to musisz stracić ok. 10 min. w prawdziwym życiu na uzupełnianie. Z nudów można paść na łep!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sierak
Nowy
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Nie 13:03, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Najlepiej gdyby się od nich uzależniało. Ziele powinno się szybciej wypalać (po prostu przyspieszona animacja albo nowa, krótsza) i palenie fajek wodnych powinno dodawać +3 tytoniu na 1sek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maximus
TDM
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 13:25, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
O właśnie, a w tym modzie palenie fajek wodnych coś dodaje tytoniu? A jeśli tak to ile?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sierak
Nowy
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Nie 13:26, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Niestety nie daje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maximus
TDM
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 13:36, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Pfff. Bieda. Na szczęście w SO jest Dexter, bo inaczej to by źle było.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maximus
TDM
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 13:38, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Ej, nie chcę nic mówić, ale zbyt odbiegliśmy od tematu i coś czuję, że zaraz wparuje tu Xardas17 z banami dla nas. Lepiej nadal pytajmy o złodziei.
A ja ponawiam pytanie, czy będą specjalne sztylety dla złodziei i animacje dla nich?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sierak
Nowy
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Ziemi
|
Wysłany: Nie 14:49, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Możesz to napisać w temacie pomysły. Bo czemu niby miałoby być coś, co sam wymyśliłeś??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maximus
TDM
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 11:42, 19 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Może Xardas też to wymyślił, dlatego się pytam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
darekc
Nowy
Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 20:13, 26 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
jak niby złodziej będzie mógł gdziekolwiek przetrwać? przecież z takimi statystykami byle bandzior lub zwierzyna go zabije! nie rozumiem też, do czego złodziejowi gotowanie. przecież jedzenie może ukraść
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hrabia Darkula
Nowy
Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 21:19, 26 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Wszystkie klasy są tak przemyślane że każdą da sie przejść gre uwzględniając specjalizacje każdej z nich, czyaj opisy uważnie, bo wstyd imieniu robisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Nie 9:51, 27 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
gotowanie to umiejetnos nie taka glupia jak myslisz podstawowe potrawy to byle co ale kazda nowa juz coraz bardziej przypomina mikstury
trza pamietac ze zywnosc sie do kradziezy kiedys skonczy i co potem ? mikstury sa cholerniedrogie nie zawsze na nie stac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maximus
TDM
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 11:40, 28 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Ale gotowanie też jest cholernie drogie. Znaczy nauczenie się gotowania
darekc - Grałeś w Dark Messiah Of Might And Magic? Tam się potwory skrytobójcą albo omijało, albo zabijało od tyłu. Tu będzie podobnie. Po cichu, od tylca...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hrabia Darkula
Nowy
Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 12:01, 28 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
A właśnie, bo ja jak sie skradałem to i tak mnie zwierzęta zauważały (wiem że to normalne) ale jak by sie szło złodziejem, lub łowcą od tyłu to najlepiej jakby nie reagowały. No i rzydałaby sie jakaś ciche narzędzie zbrodni, żeby nie inne zwierzęta w stadzie, albo inni ludzie w grupie nie słyszeli jak sie zabija ich towarzysza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Pon 8:12, 04 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
nauka gotowania nic nie kosztuje jest za darmo kazde nowe potrawy sam sie nauczysz robic ale z czasem im wiecej ugotujesz tym szybciej poznajesz nowe przepisy niektore klasy same ucza sie gotowania
taka umiejetnosc jest ze 1 ciosem mozna zabic przy skradaniu sie
poczytaj o tym byla juz w demku ze nawt piescia mozna bylo przy skradaniu zabic kogos
warunek to tylko by nas ofiara nie widziala
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maximus
TDM
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 10:26, 04 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
I co, że nie widzi, jak słyszy?? Mam nadzieje, że w GWW, nie będzie czegoś takiego . Aha Xardas, nie pamiętam kto w obozie Gwardi miał takie coś :
Naucz mnie Gotowania!
Gotowanie + 1 4pn
Gotowanie +5 20pn
I gotowanie dużo nie kosztuje!!??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Pon 12:53, 04 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
ale to nie jest obowiazkowe przeciez jest samonauka nie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
martin-95
Nowy
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Nie 18:12, 05 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
czy zlowdziej bedzie mógł u żyć zwoju który robi że jest niweidzailny przez 30 sekund
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hrabia Darkula
Nowy
Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:20, 05 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Tu nie ma niewidzialności, za dużo chaosu by to wprowadziło. Złodziej ma inne profity z bycia złodziejem. To jeszczenie nie Theif ale można porządzić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Nie 21:38, 05 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
okradanie innych i to perfekcyjne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hrabia Darkula
Nowy
Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 22:05, 05 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
I takie pytanie: jak sie gra np. łowcą, to czy ucząc sie regularnie skradania, zręczności, otwierania zamków, i kradzieży można dojść do takiej perfekcji jak typowy złodziej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas17
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TDM
|
Wysłany: Pon 10:34, 06 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
tak tylko zakosztuje ci to sporo pt nauki mowa tu o specjalnym talenice ktry zlodziej ma wyuczony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hrabia Darkula
Nowy
Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 14:02, 06 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Ale mi nie chodzi o takiee bonusy jak atak skrytobójczy, ale o zwykłe okradanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dydzio0614
Nowy
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z twojej starej
|
Wysłany: Czw 18:44, 16 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Samym okradaniem dużo nie zawojujesz. W zwykłym gothic okradanie to miernota
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|